۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۰
۵۲ محدوده و معدن راکد خراسان جنوبی در مسیر فعالسازی قرار گرفت
معاون امور معادن سازمان صمت خراسان جنوبی:

۵۲ محدوده و معدن راکد خراسان جنوبی در مسیر فعالسازی قرار گرفت

بیرجند- معاون امور معادن و صنایع معدنی سازمان صمت خراسان جنوبی گفت: از ابتدای امسال ۳۹ محدوده معدنی و ۱۳ معدن راکد در راستای رونق تولید و ایجاد اشتغال به سرمایه گذاران جدید واگذار شد.

به گزارش بازار و به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی، حجت ایمانطلب افزود: پس از طی فرایند برگزاری مزایده عمومی محدوده های معدنی و معادن راکد خراسان جنوبی از ابتدای امسال ۳۹ محدوده معدنی و ۱۳ معدن راکد در راستای رونق تولید و ایجاد اشتغال به سرمایه گذاران جدید واگذار شد.

 وی بیان کرد: پیش‌بینی می شود در این راستا با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۳۵۰ میلیارد تومان زمینه اشتغال برای حدود ۱۰۰ نفر فراهم شود.

 ایمانطلب ادامه داد: معادن واگذار شده در زمینه مواد معدنی بنتونیت، مرمریت، خاک صنعتی، سنگ لاشه و گچ بوده است.

وی با اشاره به ظرفیت های استان در حوزه معدن گفت: معادن استان ظرفیت های بسیار خوبی برای ایجاد اشتغال دارند که می‌بایست بهترین راهکارها را برای استفاده از این ظرفیت ها بکار گیریم که راه کار منطقی و عادلانه آن برگزاری مزایده عمومی است.

 وی خاطرنشان کرد: واگذاری محدوده های اکتشافی و معدنی از طریق ثبت محدوده ( درخواست صدور پروانه اکتشاف ) در سامانه کاداستر، نقل و انتقال مجوزهای اکتشافی و معدنی در چارچوب قانون معادن و آئین نامه اجرایی آن و واگذاری محدوده های اکتشافی معدن از طریق مزایده عمومی در سامانه ستاد ( سامانه تدارکات الکترونیکی دولت) انجام می شود.

کد خبر: ۱۱۴٬۶۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha