۱۰ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۹
ترددهای بین شهری در استان ایلام ممنوع شد
استاندار ایلام:

ترددهای بین شهری در استان ایلام ممنوع شد

ایلام - استاندار ایلام گفت: به منظور پیشگیری از ویروس کرونا، ترددهای بین شهری در استان ممنوع شده است.

به گزارش بازار، به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی در دوازدهمین نشست ستاد استانی مبارزه با کرونا از فرمانداران خواست ضمن نظارت کامل بر اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی، بر ممنوعیت تردد بین استانی و بین شهری نیز نظارت کنند.

وی افزود: به استثنای کارمندان و کارگران و یا افرادی که به دلیل شغلی مجبور به تردد هستند و یا خودروهای حمل و نقل ضروری یا اورژانس مابقی ترددهای بین شهری در راستای قطع زنجیره انتقال بیماری ممنوع اعلام می‌شود.

سلیمانی دشتکی با تاکید بر این مهم که فرمانداران باید به صورت متناظر مصوبات ستاد استانی مبارزه با کرونا را قاطعانه اعمال کنند، اضافه کرد: مدیریت شهرستان‌ها در بحث کرونا باید در مرحله اول توسط فرمانداران انجام شود.

وی ضمن انتقاد از عدم اجرایی شدن برخی مصوبات ستاد در شهرستان‌ها، تاکید کرد: در برخی از شهرستان‌ها مبادی تفریحی و گردشگری هنوز باز است و کماکان در برخی مناطق چادرها برپا است که باید سریع‌تر برخورد شود.

استاندار ایلام افزود: بر سر سلامت مردم با کسی تعارفی نداریم و همه باید مصوبات ستاد مبارزه با کرونا را جدی بگیرند و با افرادی که در این زمینه قصور می‌کنند برخورد خواهد شد.

کد خبر: ۱۱٬۴۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha