جایزه برترین بانوی کارآفرین آسیا و اقیانوسیه را به ایران می‌آوریم
نامزد ایران در مراسم جایزه بانوان برتر کنفدراسیون اتاق:

جایزه برترین بانوی کارآفرین آسیا و اقیانوسیه را به ایران می‌آوریم

نماینده منتخب ایران برای حضور در مراسم جایزه بانوان کارآفرین برتر کنفدراسیون اتاق‌های بازرگانی و صنعت آسیا – اقیانوسیه از افزایش احتمال تخصیص جایزه سال ۲۰۲۱ به ایران خبر داد.

به گزارش بازار، مریم سلطانی در گفتگو با خبرنگار بازار افزود: هر دوسال یکبار  کنفدراسیون اتاق‌های بازرگانی و صنعت آسیا – اقیانوسیه (۲۰۲۱)ACCI باهدف شناسایی بانوان کارآفرین برتر که در حوزه فعالیت خود و همچنین مسئولیت اجتماعی شرکت‌ها عملکر شاخصی دارند، این مراسم را برگزار می ‌کند.

وی گفت: این مراسم هر دو سال یک بار از سوی کنفدراسیون اتاق‌های بازرگانی و صنعت آسیا – اقیانوسیه در حاشیه کنفرانس سالانه برگزار می‌شود که امسال تایپه پایتخت تایوان میزبان این مراسم است.

نائب رییس  اتاق مشترک بازرگانی ایران و گرجستان با بیان اینکه اعضای اصلی کنفدراسیون یا همان اتاق‌های فدرال بانوان کارآفرین کشور خود که دارای رتبه ممتاز هستند را معرفی می‌کنند، مطرح کرد: معیارهای انتخاب بانوان کارآفرین شامل؛ استقرار در یک سازمان انتفاعی ملی یا بین‌المللی حداقل به مدت ۵ سال، حضور فعال در بازار جهانی، حضور فعالانه در سازمان‌های غیرانتفاعی مرتبط با تجارت، برتر بودن در رهبری کارآفرینی و امور تجاری و دارا بودن صداقت، اخلاق خوب و حسن شهرت در تجارت است.

وی گفت: کمیته جوایز دبیرخانه CACCI، برای ارزیابی نامزدها تشکیل و در مرحله نخست فهرست کوتاهی متشکل از پنج نفر از برجسته‌ترین بانوان کارآفرین معرفی شده از سوی تمامی کشورهای عضو را انتخاب می‌نماید.

سلطانی با بیان اینکه در مرحله بعد فهرست که به چند نام مختصر شده به هیئت داوران ارائه می‌شود، مطرح کرد: نامزدهای فهرست کوتاه با استفاده از سیستم امتیازبندی وزنی براساس اسناد پشتیبان ارسال شده از سوی نامزدها و در صورت لزوم از طریق مصاحبه با هیئت داوران ارزیابی می‌شوند.

وی توضیح داد: در نهایت با بررسی و مقایسه امتیازات نامزدها، نامزدی که بر اساس معیارهای مدنظر بالاترین نمره وزنی را کسب نماید، به عنوان برنده نهایی و منتخب کنفدراسیون معرفی می‌شود.

بانوی کارآفرین منتخب جمهوری اسلامی ایران ادامه داد: گفتنی است در طی اولین برنامه جوایز در سال ۲۰۱۶، نمایندگان کشورهای ایران و فیلیپین و در طی دومین برنامه جوایز در سال ۲۰۱۸، نمایندگان کشورهای فیلیپین و ترکیه جایزه را به خود اختصاص دادند.

وی با اشاره به اینکه خوشبختانه در این دوره اطلاع رسانی گسترده‌ای انجام شد و بانوان واجد شرایط در ایران با ارسال مدارک و مستندات مورد ارزیابی و بررسی های لازم قرارگرفتند، گفت: نهایتا بنا بر اطلاعات واصله از جمهوری اسلامی ایران طبق داوری، گزینش، انجام مصاحبه و بررسی و مقایسه امتیاز همه نامزدها، با کسب بالاترین امتیاز به عنوان نماینده ایران انتخاب شدم.

سلطانی تشریح کرد: با استناد به امتیاز  منتخبین دوره‌های قبل و معیار انتخاب بانوان کارافرین و فعال اقتصادی، امیدوارم امسال بتوانم این جایزه را به ایران آورده و باعث اعتلای نام ایران اسلامی و ثبت این افتخار به نام بانوان تلاشگر ایرانی شوم.

وی با بیان اینکه ثبت این جایزه به نام یک نفر هدف از حضور در این مراسم‌ نیست، اظهارداشت: موفقیت در این میدان، به واقع اثبات توانمندی همه بانوان ایرانی است که در میدان کارآفرینی و فعالیت اقتصادی تلاش می‌کنند.

سلطانی در پایان گفت: لازم است از معاونت‌ امور بین‌الملل اتاق‌های بازرگانی تهران و ایران که برای معرفی بانوان ایرانی به این مراسم‌ از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند، قدردانی کرد.

کد خبر: ۱۱۴٬۶۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha