۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹
هشدار «رجا» مبنی بر تهیه بلیت قطار از مراکز مجاز
معاون اجرایی شرکت حمل‌و نقل ریلی رجا تاکید کرد

هشدار «رجا» مبنی بر تهیه بلیت قطار از مراکز مجاز

عصاری، معاون اجرایی شرکت حمل‌و نقل ریلی رجا در پی تخلفات صورت گرفته از طریق برخی افراد سودجو در مراکز غیر مجاز فروش بلیت و کافی‌نت‌ها، بر ضرورت خرید بلیت قطار از مجاری معتبر تأکید کرد.

به گزارش بازار، رضا عصاری، معاون اجرایی شرکت رجا با بیان اینکه برخی افراد سودجو اقدام به خرید بلیت قطار از سایت‌های اینترنتی کرده و با دستکاری تصویر بلیت، آن را با قیمت‌های بسیار بیشتر به فروش می‌رسانند، گفت: هموطنان توجه داشته باشند که بعد از خرید بلیت حضوری یا غیرحضوری از مراکز مجاز فروش بلیت رجا، پیامکی مبنی بر تأیید خرید و اطلاعات بلیت صادره به شماره تلفن همراه اعلامی ارسال خواهد شد، لذا در صورت دریافت نکردن پیامک مربوطه حتما در فرآیند خرید مشکلی وجود دارد و لازم است بلافاصله موضوع را با همکاران رجا از طریق سامانه ۱۵۳۹ در میان بگذارند.
 
معاون اجرایی شرکت رجا با تأکید بر اینکه مسافران حتما باید بلیت‌های خود را از مجاری معتبر (وب‌سایت رجا، آژانس‌ها، سایت‌ها و وب سرویس‌های دارای مجوز و سامانه تلفنی ۱۵۳۹) خریداری کنند، افزود: اسامی تمامی مراکز حضوری و غیر حضوری معتبر در سایت رجا به نشانی www.raja.ir موجود است.
 
وی اعلام کرد: در صورتی که مسافر یا خریدار بلیت موارد فوق را رعایت نکند، پیشگیری از تخلفات احتمالی بسیار سخت بوده و این شرکت مسئولیتی در قبال آن نخواهد داشت.

کد خبر: ۱۱۴٬۵۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha