۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴
۳۰۰ کیلومتر بزرگراه در اردبیل احداث می‌شود
مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل:

۳۰۰ کیلومتر بزرگراه در اردبیل احداث می‌شود

اردبیل- حیدری، مدیرکل راه و شهرسازی اردبیل گفت: احداث بزرگراهی به طول ۳۰۰ کیلومتر در استان جزو طرح‌های اولویت‌دار است.

محبوب حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در راستای اجرای طرح جهش تولید مسکن، هر سال ۲۰ هزار واحد مسکونی در اردبیل احداث می‌شود و با توجه به این که سهمیه استان ۸۰ هزار واحد مسکونی است، درصدد هستیم هر چه سریع‌تر این میزان را تحقق بخشیم.

وی بیان کرد: کلنگ‌زنی برای تولید ۴ هزار واحد مسکونی در سفر رئیس‌جمهور رقم خورد که در این زمینه با روند مناسبی در این زمینه ادامه دارد که در این راستا ارائه تسهیلات تا ۴۰۰ میلیون تومان پیش‌بینی شده که در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر نیز یک‌هزار و ۲۰۰ واحد مسکن احداث خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: احداث بزرگراه به طول ۳۰۰ کیلومتر در استان اردبیل جزو طرح‌های اولویت‌دار بزرگراهی در استان اردبیل است که به همین منظور اجرا و تکمیل آن‌ها نیازمند تأمین اعتبار است و با پیش‌بینی‌های به عمل آمده سالانه در این استان ۶۰ کیلومتر و تا پنج سال آینده ۳۰۰ کیلومتر با هدف ایمن‌سازی راه‌های اصلی در دستور کار است.

حیدری تصریح کرد: اعتباری در حدود دو هزار و ۳۰۰ میلیارد ریال برای توسعه بزرگراه‌ها در استان محقق شده که خوشبختانه شاهد اختصاص اعتبارات تخصیصی تا ۲۰ برابر در این زمینه هستیم که بی‌شک تحول عظیمی در این راستا ایجاد خواهد شد و شاهد تحقق اهداف مورد نظر خواهیم بود.

وی اظهار کرد: به عنوان مطالبات مهم مردم استان در حوزه مسکن و بزرگراه در حال حاضر در این دو محور تمرکز کرده‌ایم و درصدد هستیم با برنامه‌ریزی‌های اساسی در راستای تحقق اهداف مورد نظر و رفع مشکلات موجود در این زمینه موفق عمل کرده و برای آینده برنامه‌ریزی‌های مناسبی داشته باشیم.

کد خبر: ۱۱۴٬۵۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha