۸ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۰
Fulext؛ هم هدبند ورزشی و هم هدست
تازه های فناوری؛

Fulext؛ هم هدبند ورزشی و هم هدست

هدست های Fulext با فناوری نوین خود به شما این امکان را میدهند تا از طریق بلوتوث به گوشی تلفن همراه خود متصل شده و حتی به هنگام خوابیدن نیز به راحتی از آن برای گوش دادن به موسیقی دلخواه خود لذت ببرید.

به گزارش خبرگزاری بازار، با ورود گجت های مختلف الکترونیکی، کوچک و البته با کیفیت به دنیای موسیقی طی سال های اخیر، کار علاقمندان موسیقی نیز راحت تر شده و می توانند در هر مکان و با هر شرایطی، با استفاده از یک دستگاه کوچک مثل تلفن همراه، موزیک پلیرها و بسیاری از گجت های دیگر، به موسیقی دلخواه خود گوش دهند. 

در همین راستا و بر اساس تغییر ذائقه مشتریان، شرکت های تولید کننده این گجت ها نیز طی سال های اخیر، تلاشی مضاعف برای هر چه ساده تر شدن استفاده از این دستگاه ها برای مشتریان خود کرده اند. 

اگر شما هم جزو آن دسته از افراد هستید که به گوش دادن موسیقی دلخواه خود در زمان خواب عادت دارید و در عین حال، گوشی های هدفون یا هندزفری گوشی تلفن همراهتان شما را به هنکام خواب آزاد می دهد، دیگر جای نگرانی وجود ندارد. 

هدفون های Fulext به سادگی این مشکل را حل کرده و با ظاهری شبیه به هدبند، این امکان را در اختیار شما قرار می دهند تا هنگام خوابیدن، راه رفتن، ورزش و بسیاری از فعالیت های دیگر، این هدبند پارچه ای را استفاده کرده و به لطف هدفون های داخلی و فوق نازک به کار رفته در میان بافت آن، همزمان خود را به گوش دادن یک موسیقی دلنشین نیز دعوت کنید. 

این هدفون ها علاوه بر قابلیت گوش دادن موسیقی، برای فصول سرد سال نیز کاملا کاربردی بوده و درست مانند یک هدبند واقعی، گوش و پیشانی شما را خواهد پوشاند و از سرماخوردگی و عوارضی مانند آن جلوگیری خواهد کرد.

از سوی دیگر، این هدبند محبوب، با تجهیز شدن به میکروفون با کیفیت در آن، در حقیقت نوعی هدست بوده و می توانید تماس های تلفنی خود را نیز با آن پاسخ دهید و از آنجا که ابن هدست با فناوری بلوتوث به گوشی تلفن همراه شما متصل خواهد شد، از سیم های دست و پاگیر نیز رها خواهید شد.

کد خبر: ۱۱۴٬۴۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha