۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۵
استقرار کامل میز خدمت الکترونیکی در شرکت های توزیع برق کشور
معاون هماهنگی توزیع توانیر تاکید کرد؛

استقرار کامل میز خدمت الکترونیکی در شرکت های توزیع برق کشور

معاون هماهنگی توزیع توزیع شرکت توانیر که در جلسه ویدئو کنفرانسی شورای معاونان شرکت توزیع برق استان مرکزی شرکت کرده بود، ایجاد زیرساخت توزیع صورتحساب برق به صورت الکترونیکی(قبض سبز) از مهرماه سا ل ۹۸ را از جمله اقدامات موثر و ارزنده برای مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا عنوان کرد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت توانیر، مهندس غلامعلی رخشانی مهر که در جلسه ویدئو کنفرانسی شورای معاونان شرکت توزیع برق استان مرکزی شرکت کرده بود، براستقرار کامل میزخدمت  الکترونیکی در  شرکت های توزیع برق سراسر کشور تاکید کرد.

مهندس رخشانی مهر  دراین جلسه  ضمن تقدیر از اقدامات شایسته این شرکت در توسعه دولت الکترونیک بیان کرد: توسعه خدمات دولت الکترونیک تاثیر بسزایی در افزایش رضایتمندی شهروندان و کاهش ترددهای غیرضرور دارد.
وی ایجاد زیرساخت توزیع صورتحساب برق به صورت الکترونیکی قبض سبز از مهرماه سا ل ۹۸ را یکی از اقدامات موثر و ارزنده برای مقابله و پیشگیری از ویروس کرونا عنوان کرد.
معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیرگفت:قرائت لوازم اندازه گیری مشترکین برای جلوگیری از تجمیع صورتحساب و ایجاد مشکلات برای مشترکین در سنوات آتی و شناسایی رشد مشترکین به ویژه در مناطق گرمسیر برای برنامه ریزی بهتر پیک تابستان  ضروری است.

در این جلسه همچنین مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی نیز با بیان این که به منظور پیشگیری از ویروس کرونا، کاهش حضور کارکنان در محل کار و ضرورت پاسخگویی و ارائه خدمت امکان پاسخگویی در منزل ( Home Agent ) ایجاد شده است، افزود: در زمان های بحران که امکان مراجعه اپراتورها به مرکز پاسخگویی میسر نباشد، می توان با این قابلیت تعداد اپراتورهای پاسخگو را افزایش داد.
  مهندس اله داد بیان کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان مرکزی در راستای ارائه خدمات هر چه بهتر و سریعتر به مشترکین خود اقدام به ارائه خدمات به صورت غیرحضوری از طریق سایت شرکت www. mpedc. ir، تلفن۱۲۱، سامانه پیامکی  پیک ۱۰۰۰۱۰۰۰۱۲۱، پرداخت صورتحساب از طریق تماس با۱۵۲۱و اپلیکیشن همراه برق و...کرده است.

وی تصریح کرد:همچنین با هدف گسترش دولت الکترونیک و به منظور تسهیل و تسریع ارتباطات مردمی با ویژه در شرایط حساس کنونی به دلیل پیشگیری از توسعه ویروس کرونا، امکان ارتباط تماس تصویری مدیران ارشد شرکت با مردم ایجاد شده است.
برپایه این گزارش، این جلسه به صورت ویدئو کنفرانس و در فاصله ساعت ۲۲ الی ۲۳ با حضور اعضای جلسه در منزل برگزار شده بود.

کد خبر: ۱۱٬۴۴۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha