۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸
راه‌اندازی کارخانه تولید چوب از محل پساب فاضلاب در استان بوشهر
استاندار بوشهر خبر داد:

راه‌اندازی کارخانه تولید چوب از محل پساب فاضلاب در استان بوشهر

بوشهر- استاندار بوشهر از راه‌اندازی کارخانه تولید چوب از محل پساب فاضلاب در استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد محمدی‌زاده بعد از ظهر امروز در نشست با مدیران دستگاه های اجرایی استان بوشهر اظهار داشت: ایجاد شغل و حمایت از تولید، نباید فقط شعاری و در لفظ باشد بلکه همه موظف هستیم به گونه‌ای عمل کنیم که شاهد رونق تولید و ایجاد شغل برای جوانان باشیم.

وی افزود: سفر رئیس جمهور و دولت به استان بوشهر مصوبات بسیار ارزشمند و خوبی داشت که برای اجرای دقیق این مصوبات، نیازمند تلاش شبانه‌روزی است و نباید هیچ فرصتی را از دست بدهیم.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: استان بوشهر در بحث اقتصاد دریایی دارای ظرفیت بالایی است و برای توسعه پرورش آبزیان بویژه طرح‌های پرورش میگو، برنامه‌ریزی مناسبی صورت گرفته و ساز و کار لازم برای واگذاری اراضی مورد نیاز جوانان ایجاد شده است.

محمدی‌زاده تصریح کرد: علاوه بر راه‌اندازی طرح‌های پرورش میگو، باید زنجیره پرورش را تکمیل کنیم و صنایع بسته‌بندی و فرآوری پیشرفته و استاندارد را راه‌اندازی کنیم تا شاهد بهبود شرایط باشیم.

استاندار بوشهر از راه‌اندازی کارخانه تولید چوب از محل پساب فاضلاب در استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: بر اساس آمار موجود، در هر شبانه روز بیش از ۳۵ هزار و ۵۰۰ متر مکعب پساب فاضلاب در این استان تولید می‌شود که می‌توان به شکل بهینه در عرصه جنگل‌کاری و تولید چوب ار این ظرفیت بهره برد.

محمدی‌زاده گفت: با برنامه‌ریزی صورت گرفته، ۲ هزار هکتار زمین مناسب در جوار تصفیه‌خانه فاضلاب بوشهر مهیا شده که برای سرمایه‌گذاری در تولید چوب در نظر گرفته شده و سرمایه‌گذاران استان می‌توانند ورود کنند.

کد خبر: ۱۱۴٬۳۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha