۸ آبان ۱۴۰۰ - ۰۷:۰۵
 شرکت خدمات بازرگانی بهساز ملت درگیر زیان انباشته نجومی
بانک ملت پیگیر افزایش سرمایه

شرکت خدمات بازرگانی بهساز ملت درگیر زیان انباشته نجومی

صورت های مالی سامانه کدال بانک ملت نشان می دهد که شرکت گسترش خدمات بازرگانی بهساز متعلق به این بانک با زیان انباشته بالایی مواجه است.

به گزارش بازار، صورت وضعیت مالی میان دوره ای منتهی به ۱۴۰۰/۰۴/۳۱ بانک ملت بیانگر آن است که شرکت گسترش خدمات بازرگانی بهساز این بانک با زیان انباشته زیادی همراه است.

در پی گزارش منتشرشده سامانه کدال بانک ملت، مشخص شده است، شرکت گسترش خدمات بازرگانی بهساز با زیان انباشته ۲ هزار و۸۰۳ میلیارد و ۹۶۶ میلیون ریال منتهی به تاریخ ۳۱/۰۴/ ۱۴۰۰روبه رو بوده است.

این بانک البته اخیرا با ارائه صورت های مالی نیمه نخست سال جاری از شناسایی ۱۴۷ ریال سود برای هر سهم و رشد ۷۳ درصدی درآمد تسهیلات نسبت به دوره مشابه قبل خبر داده و آورده است که علاوه بر این ۱۴.۴ هزار میلیارد تومان خالص درآمد تسهیلات و سپرده گذاری در این مدت کسب کرده که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل رشدی ۷۳ درصدی را از آن خود کرده است.

علاوه بر این مدیران بانک ملت قصد دارند اقدامات خود را در مسیر افزایش سرمایه از ۲۰.۷ به ۳۰ هزار میلیارد تومان معادل ۴۵ درصد از محل سود انباشته و سایر اندوخته ها به منظور بهبود ساختار مالی این بانک به تصویب هیات مدیره برسانند.

بنا به این گزارش، بانک ملت یکی از بانک های معتبر و بورسی است که توانسته است در ارایه خدمات بانکی به مردم و سهامداران خود درخشش خوبی داشته باشد. البته زیان انباشته شرکت های زیر مجموعه آن چون شرکت گسترش خدمات بازرگانی بهساز، بی تردید مدیران بانک را در راستای حل مشکلات و رفع این زیان با راهکارهای اصولی متوجه این موضوع خواهد کرد تا این زیان به تدریج کم و در نهایت به صفر برسد.

کد خبر: ۱۱۴٬۳۶۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha