۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۹
مشکل عدم اتصال جایگاه های سوخت به سامانه هوشمند تا ظهر امروز رفع می شود
سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی:

مشکل عدم اتصال جایگاه های سوخت به سامانه هوشمند تا ظهر امروز رفع می شود

کاهی، سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: ۴۵۰ جایگاه سوخت با نرخ سهمیه ای فعالیت می کنند و پیش‌بینی می شود این مشکل تا قبل از ظهر امروز رفع شود.

به گزارش بازار، فاطمه کاهی سخنگوی شرکت ملی پخش فروآورده های نفتی از تلاش تیم فنی شرکت ملی پخش گفت و بیان کرد: در نتیجه این تلاش ها، شرایط عرضه سوخت در حال بازگشت به روال عادی است. در حال حاضر دو هزار و ۹۵۰ جایگاه در سراسر کشور داریم که هم اکنون امکان سوخت گیری با نرخ آزاد میسر است و مشکلی برای سوخت گیری وجود ندارد.

وی از اتصال ۴۵۰ جایگاه متصل به سامانه هوشمند سوخت خبر داد و اظهار کرد: این جایگاه ها امکان سوخت گیری با کارت سوخت و با نرخ سهمیه ای در آن ‌ها میسر است و در مجموع سه هزار و ۴۰۰ جایگاه در حال حاضر هم به صورت آفلاین و نرخ آزاد و هم به صورت آنلاین یعنی سهمیه ای و با استفاده از کارت سوخت فعالیت می کنند. این تعداد پمپ بنزین شامل ۹۰ درصد جایگاه های سوخت در سراسر کشور می شود.

سخنگوی شرکت ملی پخش فروآورده های نفتی در مصاحبه تلفنی با رادیو گفت‌وگو درباره زمان رفع مشکل جایگاه های سوخت به طور کامل عنوان کرد: با توجه به افزایش سرعت رفع ایرادات سیستم سوخت گیری، به احتمال خیلی زیاد امروز تا قبل از ظهر تمام جایگاه ها به بهره برداری و قابلیت سوخت گیری خواهند رسید.

کد خبر: ۱۱۴٬۳۶۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha