۶ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۵۶
تولید باکیفیت، معیار سهمیه گندم کارخانجات آرد

تولید باکیفیت، معیار سهمیه گندم کارخانجات آرد

ارشدی، مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان تهران، تولید باکیفیت را، معیار سهمیه گندم کارخانجات آرد دانست.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت بازرگانی دولتی ایران، عباس ارشدی در بازدید از کارخانه تولیدی آرد که از تجهیزات و سیستم‌های مدرن برای تولید آرد بهره می‌گیرد، گفت: بهره‌گیری از تجهیزات به روز و مدرن در صنعت آرد را بر کیفیت تولید موثر دانست و گفت: واحدهای تولید باید در کنار استفاده از تجهیزات و امکانات، سایر استاندارهای تعیین شده را نیز رعایت و به سوی مشتری مداری حرکت کنند.
 
وی افزود: شرایط ایجاد شده برای این مجموعه و استفاده از امکانات به‌روز، شرایط را برای تولید آرد باکیفیت هموار کرده است.
 
ارشدی تصریح کرد: ملاک تعیین سهمیه گندم کارخانجات آرد، تولید با کیفیت منطبق با استانداردهای روز و مشتری مداری است که کارخانجات باید تلاش خود را به کار گیرند.
 
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی منطقه یک در خصوص وضعیت ذخیره‌سازی گندم استان تهران در شش ماهه دوم امسال اظهار کرد: با توجه به حجم مصرف گندم و آرد در استان تهران، ذخیره این کالای استراتژیک تا زمان فصل خرید باید در شرایط مطمئنی قرار بگیرد. در همین راستا بخش اعظم نیاز گندم استان تهران از سایر استان‌ها و از محل واردات و بنادر تامین می‌گردد و در حال حاضر نیز، هیچ‌گونه مشکلی در بخش ذخیره و توزیع گندم در استان تهران وجود ندارد.
 
وی با اشاره به اینکه در کنار اهمیت کمیت گندم باید کیفیت نیز در نظر گرفته شود، گفت: با توجه به واریته‌های خاص گندم‌های داخلی و خارجی باید اختلاط به گونه‌ای صورت بگیرد که استانداردهای لازم را پوشش دهد؛ لذا با پیگیری‌های صورت گرفته گندم‌های مرغوب و با کیفیت برای نیاز استان تهران جذب شده است.

کد خبر: ۱۱۴٬۳۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha