۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۶
جوایز برندگان جشنواره قرض‌الحسنه نیک آفرین اهدا شد

جوایز برندگان جشنواره قرض‌الحسنه نیک آفرین اهدا شد

برندگان قرعه کشی جوایز یک میلیارد ریالی جشنواره قرض‌الحسنه نیک آفرین بانک کارآفرین طی مراسمی جوایز خود را دریافت کردند.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی بانک کارآفرین، مراسم اهدای جوایز نخستین جشنواره حساب‌های قرض‌الحسنه این بانک ۵ آبان ماه با حضور رئیس و اعضای هیئت مدیره و مدیران ارشد این بانک برگزار شد و برندگان جوایز خود را دریافت کردند.

مهدی سیف علیشاهی عضو هیئت مدیره در ابتدای این مراسم ضمن ابراز خشنودی از حضور مشتریان برگزیده در این مراسم با تشریح اقدامات و برنامه‌های بانک در خصوص برگزاری نخستین جشنواره قرض‌الحسنه نیک آفرین تصریح کرد: در مدت یک سال و نیم گذشته اقدامات خوبی به مدیریت دکتر فرزین در زمان تصدی مدیرعاملی ایشان در بانک و همچنین همراهی و حمایت اعضای هیئت مدیره انجام شد که شایسته قدردانی است. خوشبختانه این موفقیت‌ها در صورت‌های مالی بانک دیده شد و امیدوار هستیم این روند همچنان استمرار یابد و بانک قوی‌تر و مصمم‌تر از گذشته این مسیر را ادامه دهد.

وی افزود : یکی از اقدامات خوب طی این مدت احیای سنت پسندیده و خیرخواهانه قرض‌الحسنه بود که پس از بیست سال برای اولین بار با حمایت مدیران ارشد و تمامی همکاران به‌ویژه تلاش همکاران در شعب محقق شد.

وی افزود، هرچند بانک یک موسسه انتفاعی است و بر همین اساس باید به دنبال کارها و اقدامات پرمنفعت و پرسود باشد، اما به دلیل اینکه در فرهنگ و دین ما سنت نیکوی قرض‌الحسنه به‌شدت مورد تاکید است، صرف‌نظر از بحث هزینه فایده عمل به سنت پسندیده قرض‌الحسنه و کمک به نیازمندان مورد توجه است. زیرا اعتقاد بر این است که در اینجا بحث برد-برد است و قطعاً همکاران بانک از برکات امر خداپسندانه و خیرخواهانه قرض‌الحسنه  منتفع خواهند شد و آثار معنوی آن  را مشاهده خواهند کرد.

سیف علیشاهی در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: ساخت و احداث یک باب مدرسه در منطقه محروم کرمانشاه، تجهیز دو هنرستان در منطقه سیل‌زده و محروم سیستان و بلوچستان، تجهیز دو هنرستان پسرانه و دخترانه در کرمانشاه، تهیه دستگاه‌های دیالیز برای بیمارستان خلخال، تأمین آب تصفیه و شرب در سه روستای محروم سیستان و... و. تنها بخشی از اقدامات بانک کارآفرین در راستای عمل به مسؤولیت‌های اجتماعی و توجه به مقوله خداپسندانه قرض‌الحسنه است که با همراهی مشتریان عزیز انجام شد.

در پایان این مراسم پنج مشتری برنده جوایز یک میلیارد ریالی جشنواره نیک آفرین به نمایندگی از تمامی برندگان خوش اقبال این بانک، جوایز خود را دریافت کردند. شایان‌ذکر است جشنواره حساب های قرض الحسنه پس انداز ریالی با عنوان "جشنواره نیک آفرین" با هدف گسترش سنت پسندیده و الهی قرض‌الحسنه و تشویق و ترویج تعاون عمومی و نیز کمک به نیازمندان، برای نخستین بار در بانک کارآفرین از ۱ تیر لغایت ۳۱ شهریور ۱۴۰۰ برگزار و مراسم قرعه‌کشی این جشنواره نیز با حضور هیئت نظارت و مدیران ارشد بانک در تاریخ ۲۰ مهرماه انجام و برندگان مربوطه مشخص شدند.

کد خبر: ۱۱۴٬۲۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha