۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۱
کمبود گوشت در سطح شهر تبریز وجود ندارد
شهردار تبریز:

کمبود گوشت در سطح شهر تبریز وجود ندارد

تبریز- شهردار تبریز با اشاره به تولید و توزیع گوشت در سازمان کشتارگاه های صنعتی شهرداری تبریز گفت: کمبود گوشت در تبریز وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار بازار، ایرج شهین باهر امروز در حاشیه بازدید از کشتارگاه صنعتی تبریز در گفتگو با خبرنگاران گفت: کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز این روزها که همه مردم درگیر ویروس کرونا هستند، با تمام توان فعال است.

وی با اشاره به اینکه با تلاش نیروهای سازمان کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز کمبود گوشت در سطح شهر وجود ندارد افزود: در این شرایطی که کشور درگیر ویروس کرونا است، باید همگی در راستای تامین ارزاق عمومی مردم و نظارت بر نحوه تامین و توزیع گوشت تلاش کنیم.

شهین باهر با بیان اینکه تا پایان بیماری کرونا، گوشت مورد نیاز مردم تامین و با همین قیمت و به وفور بین شهروندان توزیع می شود گفت: کشتارگاه صنعتی شهرداری تبریز ساعات کاری خود را افزایش داده و با تمام کارکنان این روزها فعال است تا خللی در بحث تامین گوشت مردم به وجود نیاید.

شهردار تبریز با اشاره به اینکه گوشت یکی از مهمترین ارزاق مورد نیاز شهروندان است، افزود: ما با افزایش تولید گوشت و افزایش فعالیت کشتارگاه شهرداری اجازه سوء استفاده به فرصت طلبان نمی دهیم. مشکلی نیز در تامین گوشت وجود ندارد.

کد خبر: ۱۱٬۴۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha