۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰
احداث ۲۰۰ هزار مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت | وام مسکن روستایی افزایش می یابد
رئیس بنیاد مسکن کشور:

احداث ۲۰۰ هزار مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت | وام مسکن روستایی افزایش می یابد

بابل- رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: ۲۰۰ هزار واحد در قالب طرح جهش تولید مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت توسط این بنیاد احداث می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، اکبر نیکزاد صبح چهارشنبه در حاشبه بازدید از روستاهای شهرستان بابل با اظهار اینکه بازنگری طرح هادی و تعریض معابر و عمران روستایی بیشترین درخواست روستاییان از بنیاد مسکن است، افزود: در حال حاضر شاهد آبگرفتگی معابر هستیم که تردد را برای مردم سخت می کند.

وی با اظهار اینکه عمران روستایی و تعریض پل های روستایی از دیگر درخواست ها به شمار می رود، افزود: افزایش تسهیلات مسکن روستایی جزو برنامه است و هفته آینده توسط رئیس جمهور به بانک مرکزی ابلاغ می شود و برای تکمیل واحدهای جدید نیز تسهیلات افزوده می شود.

وی درباره طرح جهش تولید مسکن نیز با اشاره به ساخت یک میلیون واحد مسکن در کشور گفت: از این میزان ۲۰۰ هزار واحد در روستاها توسط بنیاد مسکن احداث می شود.

نیکزاد یادآور شد: قرار شد ساخت ۲۰۰ هزار واحد مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر نیز به بنیاد مسکن داده شود و سهمیه بنیاد از ۲۰۰ هزار واحد جهش تولید به ۴۰۰ هزار واحد در سال افزایش خواهد یافت.

کد خبر: ۱۱۴٬۱۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha