۵ آبان ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۷
مسابقه تریدر رابین‌کش، هم فال و هم سود

مسابقه تریدر رابین‌کش، هم فال و هم سود

حتماً می‌دانید این روزها چقدر بازار صحبت از بیت‌کوین و ارزهای دیجیتال داغ است! سرمایه‌گذاری، آینده‌نگری و ریسک‌پذیری همیشه چیزی است که در ذات آدم‌ها وجود داشته است.

به گزارش بازار، حتماً می‌دانید این روزها چقدر بازار صحبت از بیت‌کوین و ارزهای دیجیتال داغ است! سرمایه‌گذاری، آینده‌نگری و ریسک‌پذیری همیشه چیزی است که در ذات آدم‌ها وجود داشته است. حتی اگر اهل ریسک نباشید، بازهم همیشه یک گوشه از دلتان می‌خواهد کمی ماجراجویی، کمی تجربه‌های جدید و اتفاق‌های تجربه نشده را وارد زندگی‌تان کنید.

ارز دیجیتال امروز حکم همان ریسکی را دارد که همیشه دلتان می‌خواسته تجربه کنید اما ترسیدید! مثل همه بازارهای مالی، مثل همه سرمایه‌گذاری‌ها و ... طعم ریسک، هیجان و بردوباخت در آن وجود دارد. علاوه بر این به شما قول می‌دهیم این دنیا، دنیایی است که به‌زودی اقتصاد جهان را نجات خواهد داد!

دوست دارید برای ورود به این بازار با یک دست‌گرمی کارتان را شروع کنید؟ در این مطلب قرار است با شما درباره یک فرصت بسیار طلایی صحبت کنیم. با مسابقه تریدر رابین‌کش ترید کنید و طعم شیرین بردن را بچشید. آماده آشنایی بیشتر هستید؟ پس این مطلب برای شماست:

بازار ارزهای دیجیتال

یکی از جدیدترین بازارهایی که روی کار آمده است بازار ارزهای دیجیتال است. ارز دیجیتال نوعی پرداخت است که می‌توان آن را به‌صورت آنلاین با کالا و خدمات مبادله کرد. این ارزها با استفاده از فناوری بلاک‌چین کار می‌کنند.

بلاک‌چین یک فناوری غیرمتمرکز است که در بسیاری از رایانه‌ها گسترش پیدا کرده و تراکنش‌ها را مدیریت و ثبت می‌کند. طبق بررسی‌ها و آماری که منتشر شده، تا امروز بیش از ۱۰، ۰۰۰ ارز رمزپایه به بازار معرفی شده است.

عمر این بازار بسیار جوان است و به تازگی از یک دهه عبور کرده اما به سرعت توانسته توجه‌ها را به خود جلب کند. این ارزها همچنان در حال تکثیر هستند. هر ارزی که به بازار معرفی می‌شود از طریق عرضه اولیه سکه (ICOs) بین متقاضیان خرید و سرمایه‌گذاری در این فناوری و رمزارز توزیع می‌شود و پول جمع‌آوری می‌کنند.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که باعث شده ارزهای دیجیتال بسیار موردتوجه باشند، غیرمتمرکز بودن آنها است. به این معنی که هیچ دولتی توانایی کنترل، زیر نظر داشتن و یا محدودکردن آنها را ندارد. یک بازار آزاد که قدم‌به‌قدم سرمایه‌گذاران و مردم را به برابری مالی در جهان نزدیک می‌کند.

ورود به بازار سرمایه‌گذاری رمزارزها

همه جذابیت‌های بی‌نظیر بازار، رشدها و سوددهی‌هایی که در سال‌های اخیر داشته است و فناوری‌هایی که برای آسان کردن زندگی بشر معرفی می‌کند، باعث شده تا افراد زیادی به آن توجه کنند. افراد زیادی تمایل داشته باشند تا به‌عنوان سرمایه‌گذار یا تریدر این بازار شناخته شوند و از فرصت‌های آن استفاده کنند.

 از طرفی بسیاری از مردم بدون آمادگی وارد این بازار شده و سرمایه خودشان را ازدست‌داده‌اند. همین اصلی‌ترین دلیلی بود تا رابین‌کش را وارد میدان کند. رابین‌کش به‌عنوان مسئولیت اجتماعی خود در این حوزه، به فکر آموزش بیشتر، افزایش آگاهی و فراهم‌کردن فرصتی برای کسب تجربه و مهارت برای مشتاقان این بازار است.

اگر می‌خواهید خودتان را وارد یک میدان آزمایشی کنید، تجربه کسب کنید، بدون نگرانی و اضطراب ازدست‌دادن سرمایه‌تان آزمون‌وخطا کنید، مسابقه تریدر رابین‌کش راه‌حل شما است.

ورود به مسابقه تریدر رابین‌کش

مسابقه تریدر رابین‌کش فرصتی است که برای علاقه‌مندان به بازار ارزهای دیجیتالی فراهم شده. می‌توانند توانایی و مهارت خودشان را در یک بازار کاملاً منطق با واقعیت آزمایش کنند. این مسابقه جذابیت رقابت را همراه با یادگیری و آموزش برای شرکت‌کنندگان به همراه خواهد داشت.

هدف این مسابقه ارتقا دانش افرادی است که مشتاق ورود به بازار هستند اما از آینده‌ای که ممکن است برای سرمایه آنها رقم بخورد می‌ترسند. در این مسابقه قرار است دانش شرکت‌کنندگان نسبت به بازار ارزهای دیجیتالی، استراتژی معامله آنها و توانایی ریسک‌پذیری و کسب سود بیشتر محک زده شود.

علاوه بر جذابیت رقابت، قرار است در محیطی کاملاً مشابه بازار شرکت کنند و مهارت ترید کردنشان را امتحان کنند. برای رسیدن به این هدف همه چیز کاملاً مشابه بازار رابین‌کش و بازارهای جهانی تعریف شده است. حتی کارمزد معاملات هم به‌صورت مجازی محاسبه می‌شود و هیچ‌کدام از شرکت‌کنندگان برای حضور در این مسابقه هزینه‌ای پرداخت نمی‌کنند.

تمام شرایط، نرخ‌های بازار و همچنین سفارش‌های ثبت‌شده در صف سفارش‌ها کاملاً هماهنگ و شبیه‌سازی شده از بازار واقعی است.

مسابقه تریدر رابین‌کش، هم فال و هم سود

قوانین مسابقه تریدر رابین‌کش

اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری درباره این مسابقه بدانید، صحبت درباره قوانین مسابقه تریدر برتر رابین‌کش کمک می‌کند تا با مسابقه آشنا شوید. نگاهی به این قوانین داشته باشیم:

۱. تمام افرادی که در مسابقه شرکت می‌کنند هیچ مبلغی برای ورود یا شرکت در مسابقه پرداخت نخواهند کرد. شرکت در مسابقه کاملاً رایگان و بدون محدودیت است.

۲. شرکت‌کنندگانی که با ساخت حساب و ثبت شماره تماسشان در سایت رابین‌کش ثبت‌نام می‌کنند، وارد یک حساب شبیه‌سازی شده می‌شوند. از همان ابتدا حساب شرکت‌کنندگان به‌صورت مجازی ۱۰ میلیون تومان شارژ می‌شود. اگر در صرافی رابین‌کش احراز هویت کنید، حساب شما به‌جای ۱۰ میلیون تومان، با ۱۵ میلیون تومان شارژ مجازی پر می‌شود.

۳. شرکت در مسابقه نیازی به احراز هویت در صرافی ندارد.

۴. در طول مسابقه هر شماره‌تلفن فقط یک‌بار اجازه شرکت در مسابقه را دارد. افراد برتر مسابقه برای دریافت جایزه خود، باید در سایت احراز هویت کنند.

۵. رتبه‌های برتر به‌صورت روزانه محاسبه می‌شوند و نتایج در صفحه‌ای جداگانه و به‌صورت ساعتی، منتشر می‌شود. این صفحه از روز ششم مسابقه در دسترس عموم خواهد بود.

۶. رابین‌کش حق انتشار نام و نام خانوادگی افراد برتر را دارد.

۷. در زمان برگزاری مسابقه، افراد جدید می‌توانند در مسابقه شرکت کنند. محدودیتی در تا زمان پایان برای متقاضیان و شرکت‌کنندگان در این باره وجود ندارد.

۸. اگر در هر مرحله‌ای از مسابقه و به‌خصوص بعد از مشخص‌شدن برنده، نیاز به شفاف‌سازی و انتشار اطلاعات بیشتر باشد، رابین‌کش در صورت صلاحدید حق انتشار ریز معاملات و پرتفوی شرکت‌کنندگان را دارد.

مسابقه تریدر رابین‌کش، هم فال و هم سود

جوایز مسابقه تریدر رابین‌کش

شرکت‌کنندگان قرار است در این مسابقه بزرگ، هیجان‌انگیزترین تجربه ترید کردن و سرمایه‌گذاری‌تان را داشته باشند. جایزه‌های دوست‌داشتنی رابین‌کش هم هیجان این مسابقه را بیشتر خواهد کرد. جوایز مسابقه ترید رابین‌کش به شرح زیر است:

● پنج جایزه بزرگ برای پنج شرکت‌کننده برتری که در این مسابقه حضور داشته‌اند موفق خواهند شد تمام سودی که از معاملات خود کسب کرده‌اند را دریافت کنند. (بدون هیچ محدودیتی، هر میزان سودی که این مسابقه کسب کنید برای شما است!)

● ۱۰ نفر از شرکت‌کنندگان برتر به مدت یک سال ۵۰ درصد تخفیف جهت فعالیت در صرافی رابین‌کش دریافت خواهند کرد.

● ۳۰ نفر برتر مسابقه برنده کد ۳۰ درصد تخفیفی خواهند شد.

● ۲ نفر از میان ۲۰ نفر برتر به‌قیدقرعه کیف پول سخت‌افزاری Ledger Nano S را دریافت خواهند کرد.

● ۵ نفر از ۱۰۰ نفر برتر مسابقه به‌قیدقرعه برنده اکانت پریمیوم TradingView خواهند شد.

● به ۱۰ نفر از ۱۰۰ نفر به‌قیدقرعه و به‌رسم یادبود تیشرت رابین‌کش اهدا خواهد شد.

● ۵ نفر از تمام شرکت‌کنندگان به‌قیدقرعه پوستر یادگاری مسابقه ترید رابین‌کش را دریافت خواهند کرد.

شرکت در مسابقه تریدر برتر رابین‌کش

برای شرکت در این مسابقه هیجان‌انگیز، می‌توانید شماره‌تلفن همراه خود را در سامانه مسابقه ثبت کنید و بدون هیچ محدودیتی وارد این مسابقه شوید. اگر می‌خواهید یک دست‌گرمی مطمئن و بدون ضرر برای ورود به بازار داشته باشید، اگر می‌خواهید هم تجربه کسب کنید و هم سود کسب کنید، این فرصت استثنایی را از دست ندهید. فقط یک ماه طلایی فرصت دارید از این فرصت جذاب استفاده کنید. همین حالا وارد سایت صرافی رابین‌کش شوید، در بخش مسابقه شماره‌تان را ثبت کنید و ترید کردن را شروع کنید.

کد خبر: ۱۱۴٬۰۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha