۴ آبان ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۹
بسته های غذایی ۷۲ ساعته در نقطه صفر مرزی اینچه برون توزیع شد
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان:

بسته های غذایی ۷۲ ساعته در نقطه صفر مرزی اینچه برون توزیع شد

گنبدکاووس- سلمان زاده، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان از توزیع بسته های غذایی ۷۲ ساعته به همراه بسته های بهداشتی در نقطه صفر مرزی شهر اینچه برون خبرداد.

محمدمهدی سلمان زاده در گفتگو با خبرنگار بازار اظهارکرد: به مناسبت مراسم هفته وحدت با حضور امام جمعه اهل سنت، بخشدار و دیگر مسئولان از جمله فرماندهان پاسگاه مرزی سپاه و نیروی مرزبانی تعداد ۲۰۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته و همچنین بسته های بهداشتی در شهر مرزی اینچه برون شهرستات گنبدکاووس توزیع شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان ارزش این بسته ها را مجموعاً مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال اعلام کرد.

سلمان زاده بیان کرد: دو گوهر گرانبها در ایران اسلامی وجود دارد که باید از آن محافظت کرد و آن هم رهبری و وحدت است که البته اقوام با بصیرت استان در این عرصه خوب ظاهر شدند و در مقاطع مختلف دین خود را با اهدای خون شهدای و همچنین در مناسبت های ملی چون شرکت در راهپیمایی ها و انتخابات و غیره دا کردند.

وی گفت: هفته وحدت نه تنها فقط مختص به یک هفته خاص است بلکه مربوط به تمامی ایام است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گلستان بیان کرد: نگاه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) توجه ویژه به مناطق مرزنشینی، اهل سنت و محروم است و اجرای طرح هایی که در شهرهای ترکمن نشین در زمینه های مدرسه سازی، مسجدسازی، ساخت مراکز بهداشتی و غیره و در راس همه آنها اشتغالی که در منطقه ترکمن صحرا ایجاده کرده، بر کسی پوشیده نیست.

وی اشاره کرد: نمونه دیگر خدمت رسانی که توسط این ستاد به صورت برجسته بود ورود بنیاد احسان به سیل آق قلا و گمیشان و اهدای سه هزار بسته لوازم زندگی و سه هزار هزار دام به سیلزدگان این مناطق بود.

کد خبر: ۱۱۴٬۰۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha