۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳
پرداخت ۱۴۰ میلیارد تومان توسط بیمه سلامت فارس به بیماران کرونایی
مدیر کل بیمه سلامت فارس اعلام کرد؛

پرداخت ۱۴۰ میلیارد تومان توسط بیمه سلامت فارس به بیماران کرونایی

شیراز - مدیرکل بیمه سلامت فارس از پرداخت حدود ۱۴۰ میلیارد تومان توسط این بیمه به افراد تحت پوشش جهت درمان کرونا در فارس خبر داد.

به گزارش بازار، فرهاد لطفی بعد از ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: سال گذشته از کل هزینه ٩٨ میلیارد تومانی بیماران تحت پوشش این بیمه در خصوص درمان کرونا، بیش از ٧٠ میلیارد تومان پرداخت شده است، گفت: طی ۴ ماه اول امسال نیز از ۹۶ میلیارد تومان هزینه پرداختی توسط بیماران، ۷۲ میلیارد تومان توسط بیمه سلامت پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه پرداخت مطالبات بیمه‌ای در سال جدید به روز شده است، گفت: تا شهریورماه مطالبات بیمه سلامت به مردم استان فارس پرداخت و تا پایان تیرماه امسال مطالبات بیمارستان‌های دولتی دانشگاهی نیز تسویه شده و اعتبار مردادماه هم تامین شده است که با ارائه اسناد پرداخت خواهد شد.

مدیرکل بیمه سلامت فارس با بیان اینکه پرداخت‌ها به بیمارستان خصوصی طرف قراردادماه نیز تا مردادماه انجام شده است، اظهار کرد: پرداخت مطالبات داروخانه‌ها نیز تا تیرماه انجام شده و مطالبات داروخانه‌هایی که پذیرش نسخ الکترونیکی داشته‌اند را هم تا مردادماه پرداخت کرده‌ایم.

لطفی عنوان کرد: سایر موسسات مانند آزمایشگاه‌ها و رادیولوژی‌ها را هم تا پایان خردادماه و پذیرش‌های الکترونیکی‌ آنها را تا مردادماه پرداخت کرده‌ایم.

کد خبر: ۱۱۴٬۰۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha