۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۵:۳۰
تولید روزانه دو هزار عدد ماسک از محل درآمد موقوفات سیستان و بلوچستان
مدیرکل اوقاف سیستان و بلوچستان خبر داد:

تولید روزانه دو هزار عدد ماسک از محل درآمد موقوفات سیستان و بلوچستان

زاهدان- مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: روزانه دو هزار عدد ماسک در پی شیوع ویروس کرونا از محل درآمد موقوفات این استان تولید می‌شود.

 به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان، حجت الاسلام محسن مومنی مقدم اظهارداشت: به همین منظور تفاهم‌نامه‌ای با واحدهای تولیدی مستقر در شهرک صنعتی زاهدان منعقد و این تعداد ماسک تولید می‌شود.

وی ادامه داد: ماسک‌های تولید شده بین مردم مناطق کمتر برخوردار و حاشیه شهرها که دسترسی کمتری به وسایل و امکانات بهداشتی دارند توزیع خواهد شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه سیستان و بلوچستان گفت: همچنین از محل موقوفات عام استان بخشی از نیاز جامعه به مواد ضدعفونی کننده تامین می‌شود.

وی افزود: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و نظر به توصیه‌های اکید بهداشتی تا اطلاع بعدی امکان پذیرش مسافران و زائران در بقاع متبرکه سیستان و بلوچستان وجود ندارد و از این رو اسکان زائران و مسافران در زائرسراهای بقاع متبرکه ممنوع است.

حجت الاسلام مومنی گفت: همچنین به منظور پیشگیری از ویروس کرونا مساجد سیستان و بلوچستان به همت گروه‌های بسیجی ضدعفونی می‌شود.

کد خبر: ۱۱٬۳۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha