۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۴
حباب قیمت برنج در بازار مازندران شکسته شد
رئیس اتحادیه شالیکوبی داران مازندران:

حباب قیمت برنج در بازار مازندران شکسته شد

بابل- جعفریان، رئیس اتحادیه شالیکوبی داران مازندران با بیان اینکه حباب قیمتی در بازار برنج شکسته شد، گفت: انواع برنج در شالیکوبی‌ها تا پنج هزار تومان کاهش قیمت دارند.

سیدتقی جعفریان در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه حباب قیمتی در بازار برنج فروکش کرد و شکسته شد، افزود: برداشته شدن ممنوعیت واردات برنج از جمله دلایل فروکش کردن حباب قیمتی در بازار برنج است.

وی با اظهار اینکه اگر دولت حمایت کند و ارز را پایین بیاورد تاثیر بسزایی در کاهش قیمت ها خواهد داشت، گفت: در حال حاضر شرایط بازار برنج راکد است.

رئیس اتحادیه شالیکوبی داران مازندران درباره قیمت برنج گفت: انواع مختلف برنج حدود سه تا پنچ هزار تومان در شالیکوبی ها کاهش پیدا کرده است.

جعفریان به موضوع تخلیط برنج اشاره و اضافه کرد: حدود ۱۰۰ تن برنج خارجی به بازار بابل وارد و تخلیط می شود و این محموله ها در برنج های داخلی و با کیفیت مانند فجر قاطی و تخلیط می شود.

وی با اظهار اینکه تخلیط برنج توسط بازاریان و واسطه ها صورت می گیرد، آن را اقدامی ناپسند دانست و گفت: این مسئله تولید داخلی را ضربه می زند.

رئیس اتحادیه شالیکوبی داران مازندران با اشاره به رکود کار شالیکوبی ها گفت: در حال حاضر شالیکوبی ها با نیمی از ظرفیت فعالیت می کنند و شرایطشان خوب نیست.

کد خبر: ۱۱۳٬۹۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha