۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸
به لایحه رتبه بندی معلمان پایبندیم
معاون امور مجلس رئیس جمهور:

به لایحه رتبه بندی معلمان پایبندیم

معاون امور مجلس رئیس جمهور تاکید کرد: ما به لایحه دولت درخصوص رتبه بندی فرهنگیان پایبندیم و آن را استرداد نکردیم، اما اگر در مجلس موضوعاتی بر آن بیفزایند، بار مالی آن چند برابر و مشکلات ایجاد می‌شود.

به گزارش بازار، سید محمد حسینی،‌ معاون امور مجلس رئیس جمهور در نخستین نشست معاونان امور مجلس وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی خطاب به آنان گفت: موضوع رتبه بندی معلمان مساله مهمی است و نمی‌توانیم بگوییم به ما ربط ندارد، بلکه همه باید در این زمینه مشارکت کنند.

وی افزود: در مسایل دیگری مانند استیضاح یا تحقیق و تفحص احتمالی مجلس نیز باید مشارکت داشته باشیم و نه فقط معاونان امور مجلس که حتی وزرا نیز در این باره باید ایفای نقش کنند.

حسینی گفت: بحث این نیست که در قبال دولت تعصب نشان دهیم، بلکه به علت مصالح نظام باید ایفای نقش کنیم.

وی از برگزاری جلسات ماهانه معاونان امور مجلس وزارتخانه و دستگاه‌های دولتی خبر داد و افزود: البته اگر اتفاق خاصی بیفتد ممکن است جلسات فوق العاده نیز برگزار شود.

معاون امور مجلس رئیس جمهور همچنین مشارکت همه وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های دولتی را در تحقق وعده رئیس جمهور برای تولید و عرضه چهار میلیون واحد مسکونی در کشور ضروری دانست و تاکید کرد: همه دستگاه‌ها باید در شناخت و ارایه ظرفیت‌ها در این خصوص ایفای نقش کنند.

حسینی همچنین با اشاره به حاشیه معارفه استاندار آذربایجان شرقی، تصریح کرد: در پی وقوع این اتفاق، موضوع درحال بررسی است که علت این اتفاق چه بود و آیا فردی که چنین کار ناپسندی داشت و بازتاب گسترده‌ای هم داشته است برای این کار تحریک شده بود.

وی با اشاره به انتخاب سردار خرم و انتصاب او از میان پنج گزینه گفت: پنج شنبه گذشته که با حضور رئیس جمهور برای انتخاب استاندار آذربایجان شرقی جلسه داشتیم درخصوص انتخاب و معرفی ۴ گزینه دیگر به عنوان استاندار این استان اختلاف نظر وجود داشت، اما همگان درباره انتصاب سردار خرم اتفاق نظر داشتند و تک تک نمایندگان این استان نیز از این انتصاب تشکر کردند.

در این جلسه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه نیز سخنرانی کرد.

کد خبر: ۱۱۳٬۸۰۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • غرش IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۳
      0 0
      ناراحت نیستم چون هر چی نوشتم شما بازتاب ندادید اشکال نداره این نشونه ی ترس شماست عالیه