۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۱
۱۳ واحد صنفی متخلف قوچان پلمب شدند

۱۳ واحد صنفی متخلف قوچان پلمب شدند

قوچان - فرماندار قوچان با اشاره به تمهیدات انجام شده پیرامون پیشگیری از شیوع کرونا گفت: ۱۳ واحد صنفی به دلیل عدم رعایت ساعت کاری و فعالیت خارج از زمان تعیین شده پلمب شدند.

هادی رجائی نیا در گفت و گو با بازار گفت: در خصوص قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا تمامی مردم باید مشارکت داشته و به تصمیمات و مصوبات ستاد پیشگیری از کرونا احترام بگذارند.

وی با بیان اینکه در همین راستا برای بسیاری از اصناف غیر ضروری محدودیت فعالیت در نظر گرفته شده است بیان کرد:  تعداد ۱۳ واحد صنفی که نسبت به مصوبه تعطیلی اصناف غیر ضروری بی توجه بودند با حضور نیرو های انتظامی و بازرسان اتحادیه مربوطه پلمب شدند.

فرماندار قوچان هم چنین از اعمال محدودیت ها همزمان با سراسر کشور در مسیرهای مواصلاتی این شهرستان خبر داد و گفت: ورود ماشین های غیر بومی در مسیرهای مواصلاتی به سمت شهرستان ممانعت به عمل می آید و ماشین های عبوری حق ورود ندارند و برای رسیدن به شهرهای خود از کنارگذر می توانند عبورکنند.

وی افزود: هرگونه تجمع در روز ۱۳ فروردین ماه به مناطق گردشگری و طبیعت ممنوع و محدودیت هایی نیز اعمال می شود که از مردم تقاضا داریم ضمن حضور در منزل به قطع زنجیره انتقال کرونا کمک کنند.

فرماندار قوچان با بیان این که تا کنون در سطح شهر ۴ مرحله ضدعفونی انجام شده است، اظهار داشت : با این وجود که در مناطقی آلودگی بیش تر وجود دارد توسط عوامل و مجموعه ها ضد عفونی مستمر انجام می گیرد و همچنین با توجه به وجود آلودگی در نقاط شهر و روستایی پراکنده است .

کد خبر: ۱۱٬۳۷۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha