گرانی رب گوجه تقصیر کارخانه‌هاست
رئیس اتحادیه صنف فروشندگان میوه و سبزی:

گرانی رب گوجه تقصیر کارخانه‌هاست

کارگر، رئیس اتحادیه صنف فروشندگان میوه و سبزی افزایش قیمت رب گوجه فرنگی را به دلیل بهانه ترشی کارخانه‌های سازنده عنوان کرد.

به گزارش بازار، اسدالله کارگر رئیس اتحادیه صنف فروشندگان میوه و سبزی با اشاره به بالا رفتن قیمت رب گوجه اظهار کرد: وضعیت تغذیه مردم باید به روز شود؛ خاصه در کشور چهار فصل ایران که می توانیم همه نوع قلم مواد غذایی را تهیه کنیم.

وی ادعا کرد آقایان کارخانه دار مسبب گرانی رب گوجه هستند و افزود: سنوات گذشته نیز همین کار را کردند. دو سه سال گذشته نیز همین اتفاق افتاد ولی امسال نوسانی در قیمت گوجه پدید آمد و این کارخانه داران یکباره و بی بهانه، قیمت رب گوجه را بالا بردند.

کارگر گفت: کارخانه ها بهانه پیدا کرده اند. بر فرض هم که قیمت گوجه فرنگی بالا رفته باشد، تاثیر آن در رب گوجه باید زمان بر باشد چون کارخانه داران همین امروز گوجه ها را خریداری نکرده اند.

سال گذشته که گوجه فرنگی نوسان قیمتی داشت و پس از کاهش، قیمت رب گوجه پایین نیامد، ما انتقاد وارد کردیم که چرا قیمت رب گوجه را ارزان نمی کنید؟

وی افزود: گوش شنوایی وجود ندارد. در حال حاضر میدان میوه و تره بار برای همکاران ما ورودی دارد و بارها در این خصوص تذکر دادیم اما آیا هیچ یک از آنها عملی شد؟

هیچ کس نمی گوید که آقای مسئول یا کارگر درد و دل خود را بیان کنید. ما به آقای مهاجران_رئیس اسبق صنف میوه و تره بار_گفتیم راهت را ادامه می دهیم ولی گویا این روند به ما وصال نمی دهد.

کارگر همچنین در خصوص رفتارهای تعزیراتی با رادیو گفت‌وگو سخن گفت و قرار شد گزارش جدید درباره قیمت رب گوجه فرنگی اطلاع رسانی شود.

کد خبر: ۱۱۳٬۷۱۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha