۳ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶
معرفی و قیمت خرید بهترین مانتوهای زمستانی

معرفی و قیمت خرید بهترین مانتوهای زمستانی

یکی از پوشاک بسیار مهم در استایل زمستانی خانم‌ها مانتو است. به ویژه برای کسانی که علاقه‌ای به پوشیدن پالتوهای ضخیم و خیلی گرم ندارند، مانتوی زمستانی می‌تواند جایگزین مناسبی باشد.

به گزارش بازار، یکی از پوشاک بسیار مهم در استایل زمستانی خانم‌ها مانتو است. به ویژه برای کسانی که علاقه‌ای به پوشیدن پالتوهای ضخیم و خیلی گرم ندارند، مانتوی زمستانی می‌تواند جایگزین مناسبی باشد. مانتوهای زمستانی در انواع رنگ‌ها و طرح‌ها با پارچه های مناسب تولید می شوند که در این یادداشت کوتاه به بیان ویژگی‌های آنها خواهیم پرداخت.

خصوصیات مانتوی زمستانی

مانتوهای زمستانی از نظر طرح و مدل تا اندازه زیادی به مانتوهای معمولی شباهت دارند اما جنس آنها ضخیم‌تر است که همین مسئله باعث می‌شود گرم و مناسب روزهای سرد زمستانی باشند. بسیاری از خانم‌ها علاقه ای به پوشیدن پالتوهای ضخیم ندارند چرا که احساس می‌کنند بیش از اندازه آنها را بزرگ نشان می‌دهد، برخی از خانم‌ها نیز به دلیل پوشش چادر قادر به استفاده از پالتوهای ضخیم و پرحجم نیستند، بنابراین به نظر می‌رسد که انتخاب مانتوهای زمستانی برای چنین افرادی بهترین گزینه است.

مانتو زمستانی

مدل مانتوهای زمستانی

مانتوهای پاییزی و زمستانی را به می‌توان به دو گروه مانتوی اسپرت زمستانه و مانتوی مجلسی زمستانه تقسیم کرد. مانتوهای زمستانه اسپرت بر اساس راحتی و ایجاد گرما طراحی شده‌اند اما مانتوهای مجلسی زمستانه علاوه بر ضخامت کافی برای حفظ گرما دارای ظاهری جذاب و لوکس هم هستند. این مانتوها معمولا دارای تزئیناتی چون یراق دوزی، پولک دوزی، نگین‌ دوزی و ... نیز هستند.

جنس مانتوی زمستانی

یکی از مهمترین خصوصیات مانتو زمستانی جنس آن است. جنس پارچه روی قیمت خرید مانتو زمستانه نیز تاثیرگذار است. پارچه‌هایی مانند پارچه‌های پشمی، کتان ضخیم، پارچه‌های شمعی، الیاف مصنوعی و چرم از جمله پارچه‌هایی هستند که برای تولید مانتو زمستانه مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 آشنایی با ویژگی مانتو پشمی گرم و لطیف و خرید

پارچه‌های فوتر یکی از بهترین گزینه‌ها برای مانتو زمستانه است که از نظر لطافت و ظرافت بسیار مناسب مانتوهای شیک زنانه است، این پارچه‌ها تنوع رنگی بالایی دارند ضمن این که گرمای خوبی نیز ایجاد می‌کنند که مناسب روزهای سرد زمستانی است و برای خانم‌هایی مناسب است که در زمستان ساعات زیادی را در فضای بیرون از منزل سپری می‌کنند.

پارچه‌های الیاف مصنوعی در مقایسه با پارچه‌های الیاف طبیعی گرمای بیشتری تولید می‌کنند و بنابراین برای مانتوهای زمستانه بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرند. این پارچه ها در مقایسه با انواع پارچه تولید مانتوی زمستانه قیمت مناسب تری دارند و به همین دلیل معمولا اولین گزینه برای خرید محسوب می‌شوند.

خرید مانتو زمستانی

عایق بودن مانتو زمستانی

یکی دیگر از خصوصیات مانتو زمستانه عایق بودن آن در مقابل سرما و رطوبت است. در فصل سرما با توجه به بارش‌های زیاد انتخاب جنس مناسب برای مانتو که شما را از گزند سرما و رطوبت حفظ کند بسیار مهم است. بنابراین باید سراغ پارچه‌هایی بروید که منافذ زیادی نداشته باشند و دارای بافت منسجم‌تری باشند. بافت یکپارچه و متراکم مانتو زمستانی باعث می‌شود که گرما به خوبی در مانتو حفظ شود و در روزهای سرد و بارانی زمستان مشکلی از بابت خیس شدن یا سرد شدن لباس‌ها نداشته باشید.

شیک ترین و جذابترین پالتوهای زنانه سال اینجاست 

طرح و مدل مانتو زمستانه

در کنار ایجاد گرما و حفظ دمای بدن، مانتوهای زمستانه باید سبک و راحت باشند. جنس بسیار ضخیم یا طرح‌هایی که باعث می‌شوند مانتوها سنگین و حجیم به نظر برسند نمی تواند گزینه مناسبی برای مانتوهای زمستانه باشد، اکثر خانم‌ها به دنبال طرح‌های ظریف و زیبا هستند. سبک بودن مانتوی زمستانی راحتی بسیاری را به همراه دارد، به ویژه این که افراد سرمایی در زمستان لباس‌های بافتنی و ضخیم می پوشند، بنابراین باید به این نکته توجه داشت که سنگینی بیش از اندازه لباس‌ها در موقعیت‌هایی که مجبور هستید ساعت ها خارج از فضای منزل باشید و یا مشغول انجام کارباشید، فعالیت و حرکت دست‌ها را سخت تر خواهد کرد.

مانتو پشمی زمستانی

تهویه مناسب مانتو زمستانه

یک نکته مهم که اکثرا در زمان خرید مانتوی زمستانه به آن توجه نمی شود موضوع تهویه لباس است. پوشیدن لباس‌های ضخیم و زیاد در زمستان در کنار تحرک داشتن باعث تعریق می‌شود، بنابراین تهویه مناسب لباس مانع از تعریق زیاد می‌شود.

قیمت مانتو زمستانی

قیمت مانتو زمستانی بستگی به مواردی چون جنس مانتو، مدل آن و برند تولید کننده مانتو خواهد داشت. مانتوهای زمستانه  معمولا به دلیل پارچه های گرانقیمتی که برای تولید آنها به کار می‌رود از نظر قیمت در مقایسه با مانتوهای بهاره یا تابستانه گران‌تر هستند. با این وجود تنوع پارچه‌های تولید مانتو زمستانه این امکان را ایجاد می کند که قیمت‌های مختلفی را در بازار مانتو زمستانه شاهد باشیم، به طور مثال بارانی‌ها نسبت به پالتوها قیمت بهتری دارند و یا مانتو زمستانه بافت، قیمت بسیار مناسبی در مقایسه با سایر مدل‌ها دارد.

کد خبر: ۱۱۳٬۷۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha