۳ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۸
طرح خودروسازی در شهرک صنعتی خرمدشت قزوین کلید می‌خورد
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین:

طرح خودروسازی در شهرک صنعتی خرمدشت قزوین کلید می‌خورد

قزوین- مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: عملیات اجرای یک طرح خودروسازی امسال در شهرک صنعتی خرمدشت تاکستان با مشارکت سرمایه گذاران داخلی و خارجی کلید می‌خورد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی  قزوین، حمیدرضا خانپور اظهار داشت: ۱۴۰ هکتار زمین برای اجرای این طرح تولیدی در شهرک صنعتی خرمدشت به سرمایه گذاران آن واگذار شده است.

وی با اشاره به اینکه سرمایه گذار این مجموعه در حال تهیه نقشه های طرح بوده، تصریح کرد: قرار است عملیات اجرایی ساخت و ساز مربوط به این پروژه به زودی و تا قبل از پایان سال جاری آغاز شود.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی قزوین یادآور شد: این طرح صنعتی قرار است با مشارکت کشورهای خارجی به تولید و مونتاژ خودروهای سواری بپردازد.

خانپور با بیان اینکه این طرح از بزرگترین پروژه های سرمایه گذاری صنعتی در قزوین به شمار می رود، افزود: با بهره برداری از این مجموعه به شکل مستقیم برای پنج هزار نفر در شهرک صنعتی خرمدشت اشتغال ایجاد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه قزوین از قطب های مهم و تاثیرگذار قطعه سازی خودرو در کشور به شمار می رود، اضافه کرد: با اجرا و بهره برداری از این طرح، جایگاه صنعت خودروسازی نیز در سطح استان ارتقا می یابد.

کد خبر: ۱۱۳٬۶۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha