۲ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۴
راه‌آهن بستان‌آباد- تبریز از برنامه زمانبندی عقب است
استاندار آذربایجان شرقی:

راه‌آهن بستان‌آباد- تبریز از برنامه زمانبندی عقب است

تبریز- استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به بازدید خود از راه‌آهن بستان‌آباد- تبریز و ایستگاه راه‌آهن خاوران گفت: راه‌آهن بستان‌آباد- تبریز از برنامه زمانبندی عقب است.

به گزارش بازار، عابدین خرم به همراه معاون عمرانی استاندار در ایستگاه راه‌آهن خاوران حضور یافت و در گفت‌وگو با پیمانکاران پروژه، روند پیشرفت فیزیکی و مسائل و مشکلات آن را بررسی کرد.

وی در گفت‌وگو با خبرنگاران در حاشیه این بازدید، گفت: راه‌آهن بستان‌آباد- تبریز از پروژه‌های مهم و ملی است که متأسفانه مدت زیادی از شروع آن می‌گذرد و از نظر مالی و زمانی از برنامه زمان‌بندی عقب است.

خرم با تأکید بر پیگیری‌های جدی برای تأمین اعتبار این پروژه، گفت: با همتی که در پیمانکاران پروژه دیدم امیدوارم تا پایان سال بتوانیم از این مسیر و ایستگاه راه‌آهن خاوران بهره‌برداری کنیم.

در این بازدید عنوان شد که عملیات اجرایی ایستگاه راه‌آهن خاوران به‌طور کامل به اتمام رسیده و با نصب تجهیزات مورد نیاز، تا یک ماه آینده قابل بهره‌برداری است.

زیرسازی، روسازی و ریل‌گذاری مسیر ایستگاه خاوران تا ایستگاه ائل‌گلی نیز همزمان انجام می‌شود که در صورت تأمین اعتبار مورد نیاز، عملیات اجرایی با سرعت بیشتری انجام خواهد شد.

بخش بستان آباد- تبریز آخرین بخش از طرح خط آهن میانه- تبریز به طول حدود ۵۰ کیلومتر است.

کد خبر: ۱۱۳٬۶۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha