۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷
 معضل ترافیک شرق استان تهران با پروژه رینگ کامل غربی و شرقی رفع می‌شود
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران:

معضل ترافیک شرق استان تهران با پروژه رینگ کامل غربی و شرقی رفع می‌شود

دماوند - مدیرکل راه و شهرسازی تهران با اشاره به اینکه معضل ترافیک شرق استان با پروژه رینگ کامل غربی و شرقی حل می شود، گفت: این پروژه نیازمند سه هزار میلیارد ریال اعتبار است.

رضا نگهبان در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: پروژه احداث رینگ کامل غربی و شرقی تهران نیازمند سه هزار میلیارد ریال اعتبار است که در این زمینه آماده انجام ماقصه برای اجرا شدن پروژه هستیم.

وی در ادامه با بیان اینکه ۷۰۰ میلیارد ریال نیز برای پایان دادن به پروژه کمربندی غربی دماوند نیاز است، گفت: معضل ترافیک شرق استان تهران با اجرا شدن این پروژه حل خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با بیان اینکه احداث کمربندی غربی دماوند پیشرفت ۶۰ درصدی داشته است، افزود: طرح باند دوم محور فیروزکوه - رودهن دارای کمربندی غربی و شرقی است که این اداره کل احداث کمربندی غربی را از سال ۱۳۹۴ آغاز کرد و در حال حاضر پروژه به دلیل کمبود اعتبارات عمرانی متوقف است.

نگهبان از مزیت های دیگر اجرای این پروژه به کاهش ترافیک مسیرهای شرق استان تهران، افزایش ایمنی تردد، کاهش آلودگی اشاره کرد و بیان داشت: با تامین اعتبار این پروژه می توانیم به این اهداف دست پیدا کنیم.

وی عنوان داشت: اهمیت پروژه کمربندی غربی دماوند در اتصال محور رودهن-گیلاوند به شهر دماوند است و یکی از پروژه‌های زیرساختی بخش حمل‌ونقل شهرستان محسوب می شود که ترافیک وارد شده از بلوار گیلاوند به ماوند را به‌طور محسوسی کاهش می‌دهد.

کد خبر: ۱۱٬۳۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha