۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۳
صنایع چوب و کاغذ مازندران ۵۶ میلیارد تومان سوددهی دارد
نماینده ولی فقیه در مازندران:

صنایع چوب و کاغذ مازندران ۵۶ میلیارد تومان سوددهی دارد

ساری- نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه صنایع چوب و کاغذ استان از زیان دهی به سوددهی رسیده است، گفت: امسال ۵۶ میلیارد تومان سودآوری داشته است.

به گزارش خبرنگار بازار، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی پیش ازظهر شنبه در بازدید از شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران با اشاره به اینکه صنایع چوب و کاغذ با مدیریت توانمند و بومی به سوددهی رسیده است، افزود: این کارخانه در سال قبل ۴۶ میلیارد تومان زیان دهی داشت ولی در نیمه اول امسال ۵۶ میلیارد تومان سوددهی داشته است.

وی با بیان اینکه وضعیت کارخانه نسبت به گذشته رضایت بخش است خواستار پاسخگویی افرادی شد که با تغییر مکرر مدیران و زمین زدن آن شد و گفت صنایع چوب و کاغذ ستاره شمال محسوب می شود.

وی با اظهار اینکه هنوز فاصله زیادی با ظرفیت کامل چوب و کاغذ داریم، گفت: خودتحریمی از جمله مشکلات فراروی است و نهادهای داخلی به جای خرید از محصولات کارخانه چوب و کاغذ دنبال واردات هستند.

امام جمعه ساری با ابراز خرسندی از آغاز صادرات در صنایع چوب و کاغذ گفت: ۱۵ کشور همسایه با ۵۰۰ میلیون وجود دارد و باید از ظرفیت این کشورها برای صادرات محصولات چوب و کاغذ بهره گیری کنیم.

آیت الله لائینی بازاریابی و صادرات محصولات به کشورهای همسایه را لازم دانست و نبود رایزن اقتصادی در دیگر کشورها را از جمله مشکلات برشمرد و گفت: صنعت چوب و کاغذ افتخار ایران و منطقه محسوب می شود.

کد خبر: ۱۱۳٬۵۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha