۳۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۰
بازدید اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از نیروگاه هسته‌ای بوشهر
ظهر امروز انجام شد

بازدید اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس از نیروگاه هسته‌ای بوشهر

بوشهر- اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از نیروگاه هسته‌ای بندر بوشهر بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار بازار، اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران ارشد استان بوشهر ظهر امروز از نیروگاه هسته‌ای بوشهر بازدید و در جریان آخرین وضعیت این مجموعه قرار گرفتند.

حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در حاشیه این بازدید اظهار داشت: استان بوشهر دارای ظرفیت بالایی در حوزه انرژی است و تاسیسات عظیم پارس جنوبی و نیروگاه بزرگ و ارزشمند هسته‌ای در واقع نشانه این جایگاه است.

وی افزود: نقش این نیروگاه در تامین انرژی بویژه در تامین برق بسیار تاثیرگذار است و توسعه فعالیت‌های این مجموعه مورد تاکید قرار دارد.

بر اساس این گزارش، رئیس و اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس همچنین بر مزار شهدای گمنام دفن شده در نیروگاه بوشهر حاضر شده و با مقام والای شهدا تجدید بیعت کردند.

اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، عصر چهارشنبه وارد عسلویه شدند و از تاسیسات نفت و گاز و پتروشیمی بازدید و با مدیران و کارکنان صنعت نفت تبادل نظر کردند.

بازدید از مزارع گلخانه‌ای شهرستان دشتی و شرکت در شورای اداری شهرستان‌های تنگستان و دشتی از دیگر برنامه‌های اعضای کمیسیون در دومین روز سفر بود.

نشست در شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر و بازدید از تاسیسات بندری بوشهر و نشست خبری نیز از دیگر برنامه‌های اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در سفر به استان بوشهر بوده است.

کد خبر: ۱۱۳٬۴۰۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha