۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۱
۱۹۵ هزار ماسک ان‌۹۵ بین بیمارستان‌های استان سمنان توزیع شد
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان:

۱۹۵ هزار ماسک ان‌۹۵ بین بیمارستان‌های استان سمنان توزیع شد

سمنان- سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از توزیع ۱۹۵ هزار ماسک پزشکی ان‌۹۵ توسط این سازمان در سطح بیمارستان های استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، علی تشنه دل همزمان با صبح شنبه در حاشیه بازدید از چند واحد تولید ماسک در سمنان ضمن تاکید بر اینکه صنعت معدن و تجارت استان سمنان ۱۹۵ هزار عدد ماسک پزشکی را تحویل دانشگاه های علوم پزشکی شاهرود و سمنان داده است، ابراز داشت: این اقدام در راستای ارتقای حفاظت جامعه پزشکی از ویروس کرونا با همکاری وزارت صمت صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه دانشگاه های علوم پزشکی استان سمنان این میزان ماسک را بین بیمارستان ها و شبکه بهداشت و درمان توزیع خواهند کرد، افزود: این ماسک‌ها از نوع ان ۹۵ پزشکی هستند. 

تولید ماسک و اقلام بهداشتی در استان سمنان

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت سمنان انجام رسالت این سازمان در زمینه مقابله با شیوع ویروس کرونا را هدف و محور اصلی این اقدام دانست و تصریح کرد: برای رفع کمبودها و مشکلات در زمینه اقلام بهداشتی و درمانی اقدامات خوبی توسط وزارت صمت صورت گرفته که توزیع اقلام و مواد اولیه بر اساس ظرفیت تولید و بر حسب سهمیه بندی هر استان کشور از جمله این اقدامات هستند. 

تشنه دل تغییر خط و یا ایجاد خط تولید جدید برای تولید محصولات بهداشتی را از دیگر اقدامات صمت در استان سمنان برای تامین اقلام ضروری مقابله با کرونا دانست و ابراز کرد: مهمترین مشکل برای واحدهای تولیدی، تأمین مواد اولیه از قبیل الکل برای واحدهای تولیدکننده مواد ضدعفونی و تأمین پارچه و کش برای واحدهای تولیدکننده ماسک است که برای رفع این مشکلات مذاکرات خوبی صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه تأمین اقلام موردنیاز مردم با همکاری استانداری و اداره کل پست اولویت دوم صمت استان سمنان پس از واحدهای بهداشتی و درمانی است، گفت: این اقدام با ایجاد سامانه توزیع آنلاین و خرید اینترنتی اقلام بهداشتی اجراشده تا شهروندان نیازمند مراجعه حضوری نباشند.

کد خبر: ۱۱٬۳۳۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha