۸ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۸
سالانه دو هزار انشعاب برق غیر مجاز در استان زنجان شناسایی می‌شود
مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان:

سالانه دو هزار انشعاب برق غیر مجاز در استان زنجان شناسایی می‌شود

زنجان - مدیرعامل شرکت توزیع برق زنجان،گفت: سالانه حدود دو هزار انشعاب برق غیر مجاز در استان شناسایی و جمع آوری می‌شود و از آغاز سال‌جاری تاکنون بیش از ۶۵۸ انشعاب برق غیر مجاز شناسایی و جمع آوری شده است.

 علیرضا علیزاده ظهر در گفتگو با خبرنگار بازار، به جمع آوری انشعابات غیر مجاز در زنجان اشاره کرد و گفت: این شرکت نظارت و بازرسی مستمر بر انشعاب برق‌های غیر مجاز در استان دارد. 

وی اظهار کرد: تنها راه کاهش استفاده نابجا از انشعابات برق غیرمجاز، فرهنگ‌سازی و ارائه آگاهی و آموزش لازم به جامعه  است که در این خصوص رسانه ها باید بیشتر تلاش کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان گفت: سالانه حدود دو هزار انشعاب برق غیر مجاز در استان زنجان شناسایی و جمع آوری می شود و از آغاز سالجاری تاکنون بیش از ۶۵۸  انشعاب برق غیر مجاز در استان زنجان شناسایی و جمع آوری شده است. 

علیزاده ابراز کرد: بیشترین انشعاب‌های غیر مجاز در مناطق روستایی، شهرک‌های اقماری و در حاشیه شهرهای زنجان انجام می‌گیرد و در این راستا شرکت توزیع برق استان این انشعابات را جمع آوری می کند. 

وی به الگوی  مصرف در زنجان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در استان زنجان تاکنون الگوی مصرف برق به شکل مطلوبی رعایت شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع برق استان زنجان، ابراز کرد: در زمان اوج مصرف برق برای مشترکینی که صرفه‌جویی می‌کنند تشویقی پیش بینی شده  و برای مشترکینی هم که الگوی مصرف را رعایت نمی‌کنند افزایش تعرفه در قبوض اعمال می‌شود.

علیزاده اظهار کرد: صنعت برق زیر بنایی تری بخش توسعه کشور است و شرکت توزیع برق استان زنجان در حال حاضر تامین برق ۲۱ شهر،۱۶ بخش،۴۶ دهستان را بر عهده دارد.

وی افزود: زنجانی ها در تابستان امسال در بحث مصرف بهینه برق با شرکت توزیع برق همکاری خوبی داشتند.

کد خبر: ۱٬۱۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha