۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۵
قیمت مصوب مرغ در اصفهان به ۲۷ هزار و ۹۵۰ تومان افزایش یافت
معاون تولیدات دام و طیور جهاد کشاورزی استان اصفهان:

قیمت مصوب مرغ در اصفهان به ۲۷ هزار و ۹۵۰ تومان افزایش یافت

اصفهان – ایراندوست، معاون تولیدات دام و طیور جهاد کشاورزی استان اصفهان گفت: قیمت مصوب مرغ در اصفهان به ۲۷ هزار و ۹۵۰ تومان رسید.

حسین ایراندوست در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به دلیل کمبود مرغ در بازار اصفهان اظهار داشت: مشکل کمبود مرغ در اصفهان امروز رفع شده است.

وی افزود: باید توجه داشت که در مرداد و شهریور بیش از هفت میلیون و چهار هزار جوجه ریزی داشتیم و در مهر ماه آمار کشتار بسیار خوب بود به گونه‌ای که در برخی از روزها مرغ هم در کشتارگاه‌ها و هم در مغازه‌ها به وفور یافت می‌شد.

علت کمبود مرغ در بازار عدم کشتار برای اصلاح قیمت بود
معاون تولیدات دام و طیور جهاد کشاورزی استان اصفهان با اشاره به اینکه در این شرایط حتی به مرغداران اجازه انجماد مرغ نیز داده شد، ادامه داد: طی سه روز گذشته عرضه مرغ کم شد که دلیل آن نیز اصلاح قیمت مرغ از سوی مرغداری‌ها بود و در این ایام مرغی کشتار نشد.

ایراندوست اضافه کرد: مرغی که در حال حاضر در مرغداری‌ها وجود دارد جوجه‌های یک روزه شان را بالاتر از قیمت‌های قبلی دریافت کرده‌اند  و قیمت تمام شده مرغ بالاتر از آن چیزی بود که قبلا اعلام شده است.

وی تصریح کرد: طی سه روز گذشته با رایزنی با وزارت جهاد کشاورزی و استانداری و برگزاری جلسات کارشناسی قیمت تمام شده مرغ در اصفهان اعلام شد.

کشتار مرغ در اصفهان به حالت عادی برگشت
معاون تولیدات دام و طیور جهاد کشاورزی استان اصفهان با بیان اینکه قیمت مصوب مرغ از امروز به صورت زنده درب مرغداری ۱۹ هزار و ۵۰۰ تومان برای مرغدار در نظر گرفته شده است، ادامه داد: همچنین مرغ درب مغازه نیز با نرخ مصوب مرغ ۲۷ هزار و ۹۵۰ تومان به خریدار فروخته می‌شود.

وی اضافه کرد: از امروز و با توجه به افزایش قیمت کشتار مرغ به حالت عادی برگشت و دیگر شاهد کمبود مرغ در بازار نخواهیم بود.

کد خبر: ۱۱۳٬۲۸۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha