۲۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹
آغاز فرصت یک ماهه ثبت‌نام یزدی ها در طرح جهش مسکن
معاون راه و شهرسازی یزد اعلام کرد

آغاز فرصت یک ماهه ثبت‌نام یزدی ها در طرح جهش مسکن

یزد- معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی یزد با بیان اینکه متقاضیان طرح جهش مسکن به مدت یک ماه برای ثبت نام در این طرح فرصت دارند، گفت: متقاضیان مسکن ملی نیازی به ثبت نام مجدد ندارند.

به گزارش بازار، احسان خواجه رضایی درباره ثبت‌نام جهش مسکن در یزد گفت: ثبت نام متقاضیان این طرح از ۲۸ مهر ماه از طریق سامانه ملی نهضت مسکن به آدرس www. saman.mrud.ir آغاز شده و متقاضیان تا یک ماه فرصت دارند به این سامانه مراجعه کرده و ثبت نام اولیه را انجام دهند.

وی درباره شرایط این طرح اظهار داشت: سبز بودن فرم «ج» یعنی نداشتن سابقه مالکیت دولتی و خصوصی و تاهل و اقامت پنج ساله در محل تقاضا از شرایط این طرح به شمار می‌آید.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی از ثبت نام در همه شهرستان‌های استان خبر داد و تصریح کرد: درباره تسهیلاتی که قرار است به این طرح اختصاص یابد، شورای ملی مسکن تصمیم گیری و اطلاع رسانی خواهد کرد.

خواجه رضایی ادامه داد: هم استانی‌هایی که در طرح اقدام ملی مسکن ثبت نام کرده بودند، دیگر نیازی به ثبت نام مجدد ندارند و در همان طرح صاحب خانه خواهند شد.

وی درباره اختلاف تسهیلات در طرح ملی مسکن و جهش تولید گفت: اگر تسهیلات در طرح جهش تولید مسکن افزایش یابد، طبیعتا این افزایش به طرح ملی اقدام مسکن نیز تعلق می‌گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان نیز بیان کرد: در این طرح زمین به صورت رایگان با اجاره ۹۹ ساله در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد و مابه التفاوت هزینه‌ها برای ساخت واحدها از متقاضیان گرفته می‌شود و برای این واحدها ۱۵۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی نیز دراین طرح در نظر گرفته  شده است.

رضا یادگاری با اشاره به اینکه ثبت‌نام این طرح در برخی از شهرهای استان یزد در حال انجام است افزود: امیدواریم با تأمین زمین ثبت نام برای همه شهرها انجام شود.  

وی گفت: کسانی که در طرح اقدام ملی ثبت نام کرده اند نیز تمامی امتیازات طرح جهش نیز به آن‌ها تعلق می‌گیرد و در این زمینه نگرانی نداشته باشند.  

کد خبر: ۱۱۳٬۱۸۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha