۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲
استان سمنان ۱۹ شهرک و ناحیه صنعتی دارد | ضرورت تقویت سرمایه گذاری
استاندار سمنان:

استان سمنان ۱۹ شهرک و ناحیه صنعتی دارد | ضرورت تقویت سرمایه گذاری

شاهرود- استاندار سمنان با بیان اینکه این استان دارای ۱۹ شهرک و ناحیه صنعتی است، گفت: این زیرساخت‌ها برای رونق سرمایه گذاری در استان مهیا شوند.

به گزارش خبرنگار بازار، سید محمد رضا هاشمی ظهر چهارشنبه در نشست ستاد تسهیل و رونق تولید استان سمنان به میزبانی سیم و کابل مغان در شاهرود بیان کرد: در استان  ۱۹ شهرک و نواحی صنعتی داریم که حدود یک هزار و ۲۰۰ واحد است که همگی از ظرفیت های خوب سرمایه گذاری محسوب می شوند و باید برای این امر مهیا شوند.

وی با بیان اینکه مانعی برای سرمایه‌گذاران و سرمایه‌گذاری در استان سمنان ایجاد نشود، افزود: هیچ واحد تولیدی و صنعتی در استان سمنان نباید تعطیل شود.

استاندار سمنان گفت: در هر شهرستانی اگر قرار بر این شد که گاز، برق و ... قطع و یا کاهش فشار انجام شود باید با هماهنگی فرمانداری شهرستان باشد.  

هاشمی با بیان اینکه با توجه به اینکه فصل سرما پیشروست با مدیریت، از قطع شدن گاز واحدهای تولیدی و صنعتی استان سمنان جلوگیری شود تا خسارتی به صنایع وارد نشود، ابراز داشت: در بیانیه گام دوم در مسائل مختلف نظام بویژه تولید اشاره شده و لذا باید تمام مسئولان استانی به این موضوع نگاه ویزه داشته باشند که خدایی ناکرده واحد تولیدی آسیب نبیند.

وی افزود: اکنون در سطح کشور یکی از موضوعات که باید رعایت شود، سلامت است که استان سمنان دو دانشگاه علوم پزشکی دارد و با همکاری مردم ، واکسیناسیون در حال انجام است.

استاندار سمنان با بیان اینکه هیچ موضوعی برای مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران مهمتر از  اشتغال نیست، ابراز کرد: بخاطر همین امر، نامگذاری سال‌ها توسط رهبری به اقتصاد نگاه ویژه شده است.

هاشمی افزود: شرکت های خدمات رسان به هیچ عنوان مجاز به قطع اشتراک بدون هماهنگی با مجموعه فرمانداری و فرمانداران در شهرستان ها نیستند.

کد خبر: ۱۱۳٬۱۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha