۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴
۸۳۰ واحد تولیدی راکد کشور در سال جاری احیا شد
مدیرعامل سازمان شهرک‌های صنعتی ایران:

۸۳۰ واحد تولیدی راکد کشور در سال جاری احیا شد

شاهرود- مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران با اشاره به سیاست‌های این سازمان و همچنین وزارت صمت در ترویج و توسعه تولید ملی، گفت: ۸۳۰ واحد راکد در سال جاری احیا شد.

به گزارش خبرنگار بازار، علی رسولیان ظهر چهارشنبه در نشست ستاد رونق تولید استان سمنان که به میزبانی کارخانه سیم و کابل مغان شاهرود برگزار شد با بیان اینکه سیاست های حمایت از تولید در مجموعه شهرک های صنعتی و واحد های تولیدی کشور در دستور کار قرار دارد، بیان کرد: تاکنون مشکلات بخش عمده از واحد های تولیدی احصا شده است.

وی با بیان اینکه در سال جاری تاکنون ۸۳۰ واحد راکد در کشور به تولید بازگشته اند، گفت: حمایت از صنایع کوچک و متوسط سیاست وزارت صمت است.

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت احیا واحدهای راکد در وزارتخانه را یک اصل و سیاست مهم و کلی دانست و ابراز کرد: بتوانیم از ظرفیت فعلی موجود به جای ایجاد واحد جدید، استفاده کنیم تا بر تعداد واحد های راکد مان افزوده نشود.

رسولیان با بیان اینکه رونق تولید و اشتغال از دیگر سیاست های ما در وزارتخانه صمت است، گفت: در راستای این سیاست شهرک صنعتی جدیدی برای شهرستان شاهرود مکان‌یابی شده و امیدواریم به زودی با مثوبه هیئت دولت، شاهد اجرای آنها باشیم.

وی افزود: باید دستورالعمل‌ها را کاهش داد تا بتوانیم شاهد ارتقای تولید باشیم از سوی دیگر می بایست عمق تولید داخلی خود را افزایش داده و صادرات واحدهای تولیدی و صنعتی ما رشد پیدا کند.

کد خبر: ۱۱۳٬۱۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha