۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۲
اجرای ۱۴۰ میلیارد تومان پروژه زیرساختی در شهرک صنعتی دامغان
مدیرعامل شهرک های صنعتی ایران خبر داد؛

اجرای ۱۴۰ میلیارد تومان پروژه زیرساختی در شهرک صنعتی دامغان

دامغان- مدیر عامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران گفت: با هدف تقویت زیرساخت‌های تولیدی در شهرک صنعتی دامغان، ۱۴۰ میلیارد تومان پروژه در این شهرستان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار بازار، علی رسولیان ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از شهرک صنعتی دامغان در راس هیئتی با حضور مسئولان استانی و شهرستانی با بیان اینکه  با هدف تقویت زیرساخت های تولیدی در شهرک صنعتی دامغان، ۱۴۰ میلیارد تومان پروژه در این شهرستان اجرا می شود، تاکید کرد: این طرح ها به تسهیل شرایط تولید در دامغان کمک می کند.

وی با اشاره به اینکه  این طرح مشارکت در تسهیل برق رسانی با ایجاد پست برق در شهرک صنعتی دامغان خواهد بود، بیان کرد: با توجه به تاکید استانداری و مسئولان صنعتی استان برای ارتقای زیرساخت های خدماتی به واحد های مستقر در شهرک های صنعتی این طرح ها اجرایی می شود.

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت با بیان اینکه تا پایان سال ۱۴۰۰ و با بهره برداری پست برق شهرک صنعتی دامغان مشکل شرکت های تولیدی رفع می شود، گفت: این طرح به ارتقای رغبت در بین به سرمایه گذاران نیز کمک خواهد کرد.

رسولیان با بیان اینکه این طرح‌ها در قالب طرح های ایجاد رغبت و تسهیل در تولید اجرا می شود، گفت: برق یکی از مهمترین زیرساخت های سرمایه گذاری در کشور است. 

وی با بیان اینکه زیربنای شهرک‌ها و نواحی صنعتی دامغان ارتقا خواهد یافت، بیان کرد: برنامه توسعه ۵۸۰ هکتار در دو شهرک صنعتی و ناحیه صنعتی دامغان در دستور کار قرار دارد.

به گزارش خبرنگار بازار، معاون وزیر صمت و مدیر عامل شرکت شهرک های صنعتی ایران به اتفاق استاندار سمنان و جمعی از مسئولان استان و دامغان از شرکت صنایع چوب حیدرهایی، پست برق، طرح آقای کثیریان و پروژه‌ها و طرح توسعه در شهرک صنعتی دامغان بازدید و در جریان روند فعالیت این واحدها در شهرک صنعتی دامغان قرار گرفت.

کد خبر: ۱۱۳٬۱۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha