۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۳
رفع اختلال در سامانه ثبت نام متقاضیان طرح جهش تولید مسکن

رفع اختلال در سامانه ثبت نام متقاضیان طرح جهش تولید مسکن

در حالی که قرار بود سامانه saman.mrud.ir از ساعت ۱۲ امروز باز شود، اما مراجعه برخی متقاضیان به سامانه در ابتدای ساعت ثبت‌نام با اختلالاتی همراه بود که اکنون رفع شده است.

به گزارش بازار، در حالی که قرار بود سامانه saman.mrud.ir از ساعت ۱۲ امروز برای ثبت نام متقاضیان طرح جهش تولید مسکن باز شود، اما مراجعه برخی متقاضیان به سامانه در ابتدای ساعت ثبت‌نام با اختلالاتی همراه بود که اکنون رفع شده است. این اختلال در ثبت‌نام در حالی اتفاق افتاد که پیشتر محمود محمودزاده معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی گفته بود: ثبت‌نام متقاضیان در طرح جهش تولید مسکن در سامانه saman.mrud.ir از ساعت ۱۵, بیست و هشتم مهر آغاز می‌شود و تا یک ماه ادامه دارد. ضمن اینکه در این دوره از ثبت نام که نخستین مرحله ثبت نام قانون جهش تولید مسکن است در شهرهایی که تاکنون امکان تامین زمین وجود نداشت و شرایط احداث پروژه‌ها مهیا شده، ثبت‌نام آغاز خواهد شد.
 
به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی شرایط ثبت نام برای متقاضیان مسکن در این طرح همان چهار شرطی است که در طرح اقدام ملی مسکن نیز موردتاکید بود، مانند: داشتن فرم ج سبز (استفاده نکردن از امکانات دولتی و یارانه‌ای زمین و مسکن و تسهیلات)، نداشتن مالکیت خصوصی، تاهل و یا سرپرست خانوار بودن، و داشتن سابقه حداقل ۵ سال سکونت در شهر مورد تقاضای مسکن از شروط اصلی برای ثبت نام متقاضیان است.

کد خبر: ۱۱۳٬۱۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • مولود محمدپور DE ۲۳:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۸
      0 0
      با سلام خدمت شما در بین چهارده شهر استان آذربایجان غربی که برای ثبت نام طرح جهش تولید مسکن آماده است آیا سلماس هم میتونیم ثبت نام کنیم