۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۹
زیرساخت‌ لازم برای متقاضیان صنعت در شهرک‌های صنعتی ایجاد می‌شود
معاون وزیر صمت:

زیرساخت‌ لازم برای متقاضیان صنعت در شهرک‌های صنعتی ایجاد می‌شود

سمنان- معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران از ایجاد زیرساخت‌ برای متقاضیان صنعت در شهرک‌های صنعتی خبر داد و گفت: کاهش بوروکراسی از مزیت‌های این زیرساخت‌ها است.

به گزارش خبرنگار بازار، علی رسولیان صبح چهارشنبه با حضور در شهرک صنعتی دامغان از شرکت صنایع چوب حیدرهایی بازدید کرد و در جمع خبرنگاران بیان داشت: تامین و ایجاد زیرساخت‌ها متقاضیان صنعت از جمله اقداماتی است که توسط شرکت شهرک های صنعتی در دست اقدام است.

وی با اشاره به اینکه کاهش بوروکراسی اداری یکی از موضوعاتی بود که شرکت شهرک های صنعتی را بر آن داشت تا زیرساخت های تسهیل گر را به کمک صنعتگران بیاورد، گفت: این زیرساخت ها در واقع نوعی تسهیل گری و ایجاد رغبت در بین فعالان تولیدی خواهند کرد.

معاون وزیر صمت همچنین از  تامین آب صنایع مستقر در شهرک‌های صنعتی به مثابه یک رسالت و اولویت مهم یاد کرد و بیان داشت: مسائل مرتبط به آب در دست پیگیری هستند و امیدواریم بتوانیم این مشکل که در سطح برخی شهرک های صنعتی استان سمنان هم وجود دارد را رفع کنیم.

به گزارش خبرنگار بازار، شرکت صنایع چوب حیدرهایی که با سرمایه ‌گذاری بیش از ۲۱ میلیارد و ۸۴۸ میلیون ریال در زمینی به مساحت ۲۱ هزار و ۱۳۷ مترمربع در شهرک صنعتی دامغان احداث و در سال ۱۳۷۵ به بهره برداری رسیده است.

این کارخانه ظرفیت تولید دو هزار و ۳۸۵ متر مکعب محصولات چوبی، انواع کالا از چوب پنبه، و نی و مواد حصیرباف در سال را دارد و برای ۱۰۰ نفر فرصت شغلی فراهم کرده است.

کد خبر: ۱۱۳٬۰۵۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha