۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۰
اعضای هیئت مدیره بیمه سرمد برای مدت ۲ سال انتخاب شدند| پیشنهاد افزایش حدود ۱.۵ برابری سرمایه شرکت
«بازار» گزارش می دهد

اعضای هیئت مدیره بیمه سرمد برای مدت ۲ سال انتخاب شدند| پیشنهاد افزایش حدود ۱.۵ برابری سرمایه شرکت

بیمه سرمد که یکی از شرکت های بیمه پیشرو در کشور محسوب می شود و امسال با انتشار فیش حقوق نجومی تاجگردون مدیرعامل وقت بیشتر برای مردم شناخته تر شد، اعضای هیئت مدیره خود را انتخاب کرد.

بازار گروه بانک و بیمه: گزارش منتشر شده از سامانه کدال نشان می دهد که اعضای هئیت مدیره شرکت بیمه سرمد اخیرا برای مدت ۲ سال انتخاب شدند. اعضای اصلی هئیت مدیره اعم از اصلی و علی البدل دارندگان تائیدیه از حداقل ۰.۰۵ سهامداران عمده و با تائید بیمه مرکزی هستند.

همچنین گزارش های منتشر شده از سامانه کدال نشان می دهد که اعضای هیئت مدیره شرکت بیمه سرمد ماه گذشته در راستای پیشرفت و توسعه این شرکت، پیشنهاد افزایش سرمایه شرکت را به مجموع عمومی فوق العاده ارایه کردند.

پیشنهاد افزایش سرمایه بیمه سرمد به مبلغ ۶ هزار میلیارد تومان 
در این گزارش آمده است، افزایش سرمایه شرکت بیمه سرمد از مبلغ ۲۵۰۰ میلیارد تومان به مبلغ ۶ هزارمیلیارد تومان از محل سود انباشته، مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور حفظ نسبت توانگری مطلوب و رعایت ضوابط قبولی اتکایی موسسات بیمه مستقیم که در تاریخ ۲۸.۰۶.۱۴۰۰ به تصویب هیئت رئیسه رسیده و جهت اظهار نظر به حسابرس قانونی ارسال شده است.

بنا به این گزارش، اگرچه در پی انتشار فیش حقوق نجومی غلامرضا تاجگردون مدیرعامل پیشین این شرکت مشخص شد که شفافیتی در بخش مالی این شرکت نبوده است اما اکنون که وزیر اقتصاد از تداوم انتشار عمومی صورت‌های مالی شرکت‌های دولتی بیمه ها و بانک ها به منظور شفافیت امور و عملکردها تاکید دارد، بی تردید اعضای هیئت مدیره شرکت ها بیمه  وبانک های خصوصی نیز از این موضوع پیروی می کنند و بر اصل شفافیت تمرکز توجه خواهند کرد.

کد خبر: ۱۱۲٬۹۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha