۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۸
معاون وزیر صمت از پروژه‌های عمرانی شهرک صنعتی گرمسار بازدید کرد
ظهر سه شنبه؛

معاون وزیر صمت از پروژه‌های عمرانی شهرک صنعتی گرمسار بازدید کرد

گرمسار - علی رسولیان معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران با حضور در شهرک صنعتی گرمسار از نزدیک در روند اجرای پروژه‌های عمرانی قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار بازار، علی رسولیان معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران ظهر سه شنبه در سفر دو روزه به استان سمنان وارد شهرستان گرمسار شد و در نخستین برنامه از شهرک صنعتی این شهرستان بازدید به عمل آورد. 

اهمیت حضور رسولیان در این است که گرمسار ۵۵ درصد از صنایع کل استان سمنان را در درون خود جای داده و این نخستین بازدید این مقامن مسئول از شهرک صنعتی گرمسار و ایوان کی محسوب می شود.

معاون وزیر صمت در حاشیه این بازدید در مقابل میکروفون خبرنگاران نیز قرار گرفت و با بیان اینکه گرمسار دارای ظرفیت های خوبی در حوزه صنایع است، گفت: نزدیکی به تهران، حضور سرمایه گذاران، همراهی خوب مسئولان، ظرفیت های سرمایه گذاری و .. از جمله جذابیت های این شهرستان برای صنعت هستند.

رسولیان با بیان اینکه همجواری قطب صنعتی گرمسار و ایوان کی با تهران توانسته ظرفیت های خوب سرمایه گذاری را به این شهر ها بیاورد، گفت: باید از سرمایه گذاران بخش های صنعتی و به خصوص اشتغال زا حمایت کرد.

از جمله پروژه‌های مورد بازدید قرار گرفته در این مراسم می توان به  گازرسانی، زیرسازی و آسفالت خیابان های شهرک صنعتی و منطقه ویژه اقتصادی گرمسار، شبکه فیبر نوری فاز توسعه و احداث ۱۰ واحد کارگاهی اشاره کرد.

این پروژه ها مجموعاً ۲۸ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان اعتبار به خود اختصاص داده اند.

کد خبر: ۱۱۲٬۹۳۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha