۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۷
دانش فنی راه توسعه اقتصادی و تولید است | اشتغال ۹۵۰ هزار نفر در شهرک‌های صنعتی
معاون وزیر صمت:

دانش فنی راه توسعه اقتصادی و تولید است | اشتغال ۹۵۰ هزار نفر در شهرک‌های صنعتی

سمنان- رسولیان، معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی با بیان اینکه ارتقای تولید در زمینه به‌کارگیری دانش فنی میسر می‌شود، گفت: راه توسعه اقتصادی و تولید از این مسیر می‌گذرد.

علی رسولیان در گفتگو با خبرنگار بازار، در حاشیه بازدید از شرکت کارتن‌سازی مهدیار استان سمنان با بیان اینکه به کارگیری دانش فنی راه توسعه اقتصادی و تولید است، تاکید کرد: خوشبختانه دانش فنی خوبی در سطح استان سمنان وجود دارد.

وی با بیان اینکه راه توسعه از ارتقای دانش فنی می گذرد، ابراز کرد: باید زمینه برای ارتقای کیفی تولید با تکیه بر توان فنی متخصصان داخلی میسر شود.

مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی با بیان اینکه  ۹۵۰ هزار شغل در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور ایجاد شده که می توان آن را با ایجاد ظرفیت های جدید تولیدی و همچنین دانش فنی ارتقا بخشید.

به گزارش خبرنگار بازار، واحد صنعتی کارتن سازی مهدیار که با سرمایه ‌گذاری ۲۰ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال  در زمینی به مساحت ۱۱ هزار و ۸۴۹ مترمربع در شهرک صنعتی ایوانکی احداث و در سال ۱۴۰۰ به بهره برداری رسیده و ظرفیت تولید ۶۰ هزار و ۷۴۷ تن کاغذ و مقوای کروگیت شده و ظروف و محفظه های کاغذی و مقوایی در سال را دارد و برای ۱۷ نفر فرصت شغلی فراهم کرده است.

این واحد صنعتی طی مدت فعالیت خود با بکارگیری دانش فنی خارجی و داخلی و با استفاده از فناوری و استانداردهای روز توانسته به تولید انبوه برسد.

کد خبر: ۱۱۲٬۹۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha