۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
توسعه زنجیره محصولات پایین دستی در پتروشیمی‌های ماهشهر
در گفت‌وگو با بازار مطرح شد؛

توسعه زنجیره محصولات پایین دستی در پتروشیمی‌های ماهشهر

ماهشهر- شهیدی نیا، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی گفت: این سازمان توسعه زنجیره محصولات پایین دستی در شهرستان ماهشهر را به عنوان یک استراتژی کاربردی در اولویت قرار داده است.

سیدامید شهیدی نیا در در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: از شرکت‌های فعال در بازار بورس دعوت می‌شود که در کنار دیگر هلدینگ‌های اصلی صنایع پتروشیمی، با جذب سرمایه‌های مردمی، منابع لازم برای احداث طرح‌های پیشران این حوزه را تامین و مدیریت کنند.

وی افزود: میزان سرمایه‌گذاری برای طرح‌های پیشران تعیین شده در سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی بر خلاف صنایع پایه و میانی، نیازمند حجم زیادی از منابع مالی نخواهد داشت.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی توضیح داد: این بازار در توسعه و رشد اقتصادی کشور از نقش موثری برخوردار است که باید با استفاده از ظرفیت‌های آن در مسیر ایجاد فرصت‌های سرمایه‌گذاری استفاده کاربردی شود.

شهیدی نیا عنوان کرد: شرکت ملی صنایع پتروشیمی در راستای تکمیل زنجیره اصلی مواد پایه پتروشیمی طرح‌های پیشران این صنعت را تعریف کرده است.

وی بیان کرد: سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی به واسطه ظرفیت‌های موجود، محوری‌ترین منطقه برای اجرای این طرح‌ها محسوب می‌شود.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ابراز امیدواری کرد: این سازمان توسعه زنجیره محصولات پایین دستی در شهرستان ماهشهر را به عنوان یک استراتژی کاربردی در اولویت قرار داده است.

کد خبر: ۱۱۲٬۸۸۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha