۲۷ مهر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵
جواز تاسیس طرح های صنعتی فاقد پیشرفت فیزیکی در زنجان تعلیق می شود
معاون امور صنایع سازمان صمت زنجان:

جواز تاسیس طرح های صنعتی فاقد پیشرفت فیزیکی در زنجان تعلیق می شود

زنجان- معاون امور صنایع سازمان صمت زنجان گفت: جواز های تاسیس صادره که طی یکسال اخیر فاقد پیشرفت فیزیکی باشند به صورت سیستمی در استان زنجان تعلیق می شوند.

به گزارش بازار به نقل از سازمان صنعت،معدن و تجارت زنجان، علی کلانتری گفت: در راستای بهبود فضای کسب و کار و افزایش دقت و شفافیت در اطلاعات و آمار طرح های در دست اجرا ، بر اساس اعلام وزارت صنعت ، معدن و تجارت جواز تاسیس طرح های با پیشرفت راکد تعلیق می شود.

وی اظهار کرد: در این راستا به متقاضیان مهلت ۲۰ روزه داده شده است که در سامانه بهین یاب به روز رسانی انجام دهند در غیر این صورت مجوز صادره تعلیق خواهد شد.

معاون امور صنایع سازمان صنعت، معدن و تجارت زنجان با اشاره به وضعیت طرح های در دست اجرای صنعتی و صنایع معدنی استان، گفت: هم اکنون ۳۲۵ طرح در استان با پیشرفت فیزیکی بالای ۴۰ درصد و ۹۷ طرح با پیشرفت فیزیکی بالای ۷۰ درصد وجود دارد.

کلانتری تصریح کرد: حجم سرمایه گذاری پیش بینی شده برای طرح های با پیشرفت بالای ۷۰ درصد بالغ بر ۱۳ هزار میلیارد ریال است که پیش بینی می شود زمینه اشتغال چهار هزار و ۵۹۱ نفر در استان فراهم شود. 

وی در خصوص وضعیت موجود صدور جواز های تاسیس در استان گفت: تاکنون در سطح استان هزار و ۱۶۳ مورد جواز تاسیس صادر شده که سرمایه گذاری پیش بینی شده برای این طرح ها بالغ بر ۱۵۱ هزار میلیارد ریال می باشد و اشتغالزایی پیش بینی شده این طرح ها ۴۴ هزار نفر است. 

کد خبر: ۱۱۲٬۸۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha