۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۷
پروژه‌های اولویت‌دار شرکت ملی گاز ایران تشریح شد
با حضور معاون وزیر نفت در امور گاز؛

پروژه‌های اولویت‌دار شرکت ملی گاز ایران تشریح شد

نخستین نشست پیگیری پروژه‌های اولویت دار سال ۱۴۰۰ شرکت ملی گاز ایران با هدف بررسی و شتاب در روند اجرای طرح‌های گازرسانی در سراسر کشور برگزار شد.

به گزارش بازار به نقل از شرکت ملی گاز ایران، در این نشست که با حضور مجید چگنی، معاون وزیر نفت در امور گاز و مدیران ستادی و اجرایی شرکت برگزار شد، هر یک از مدیران، به ارائه پروژه‌های در حال اجرا و قابل بهره‌برداری مجموعه خود و بیان برخی مشکلات و موانع موجود پرداختند.

در این نشست با هدف هم‌افزایی و همفکری برای اجرای کیفی و به‌موقع پروژه‌ها، تازه‌ترین وضع پروژه‌های اولویت‌دار شرکت ملی گاز ایران در سال ۱۴۰۰، شامل ۱۴ پروژه خط انتقال گاز و ۸ پروژه ایستگاه تقویت فشار گاز بحث و بررسی شد.

بر اساس این گزارش، مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران پس از استماع سخنان هریک از مدیران و بحث و گفت‌وگو درباره چگونگی روند و اجرای پروژه‌ها، بر اجرای کیفی و به‌موقع پروژه‌های در حال اجرا تأکید کرد.

چگنی با قدردانی از مسئولان اجرایی پروژه‌هایی که امسال به‌موقع به بهره‌برداری می‌رسند، اظهار کرد: اجرای پروژه‌ها در زمان مقرر، با رعایت استانداردها و مقررات جاری وزارت نفت، می‌تواند توسعه بیش از پیش صنعت گاز کشور را به همراه داشته باشد.

وی ادامه داد: تقویت زیرساخت‌های گازی به‌عنوان یکی از اولویت‌های این شرکت در سال ۱۴۰۰ می‌تواند ما را در اجرای پروژه‌ها در زمان مورد نظر یاری دهد.

معاون وزیر نفت در امور گاز با بیان اینکه در این نشست، درباره رفع مشکلات موجود عملیاتی دیگر پروژه‌ها نیز تصمیم‌گیری شد، گفت: از جمله این تصمیم‌ها، می‌توان به پیگیری ویژه رفع مشکلات اجرایی و آزمایش هیدرواستاتیک قطعات مختلف خط انتقال گاز ایرانشهر -چابهار و زاهدان - دوراهی دشتک - زابل برای بهره‌برداری به‌موقع و حل مشکل تأمین لوله‌های مورد نیاز در بعضی پروژه‌های خطوط انتقال گاز و... اشاره کرد.

همچنین به درخواست چگنی، مقرر شد برای اطلاع از تازه‌ترین وضع این پروژه‌ها و رفع مشکلات احتمالی، نشست‌های پیگیری به‌طور مستمر و در بازه‌های دو هفته‌ای برگزار شود.

کد خبر: ۱۱۲٬۷۰۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha