۲۶ مهر ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۷
عملکرد ستاد اجرایی فرمان امام(ره) مردم محور است
امام جمعه بندرعباس؛

عملکرد ستاد اجرایی فرمان امام(ره) مردم محور است

بندرعباس- امام جمعه بندرعباس با تاکید بر اینکه عملکرد ستاد اجرایی فرمان امام(ره) همیشه مردم محور بوده است، گفت: این ستاد باید نیروهای انقلابی خصوصا جوانانی که روحیه جهادی دارند را گردهم آورد.

به گزارش بازار، حجت الاسلام محمد عبادی زاده در دیدار با مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در هرمزگان در محل دفتر خود، اظهار کرد: مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام(ره) یک ویژگی دارد که این نهاد را از دیگر نهادها متمایز کرده است، این ویژگی آن است که محور کارها ائمه جمعه هستند. 

وی بیان کرد: عملکرد ستاد اجرایی فرمان امام(ره) همیشه مردم محور بوده است، به طوری که در هر برهه زمانی که مردم در زمینه های مختلف به کمک احتیاج داشته اند، رد پای ستاد در آنجا دیده می شود.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان عنوان کرد: جذب نیروی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) باید طوری باشد که نیروهای انقلابی خصوصا جوانانی که روحیه جهادی دارند را گرد هم آورد تا دایره کمک رسانی به مردم گسترده تر شود.

عبادی زاده در پایان اظهار کرد: امید است که با کمک خدا و با بهره مندی از جوانان در مسیر جهاد و کمک رسانی به محرومان رشد کرده و ریشه فقر را در منطقه بخشکانند.

کد خبر: ۱۱۲٬۵۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha