۸ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۴
۴۱ پروژه اقتصاد مقاومتی سال جهش تولید در گیلان اجرا می شود
رئیس سازمان مدیریت و برنامه و بودجه گیلان:

۴۱ پروژه اقتصاد مقاومتی سال جهش تولید در گیلان اجرا می شود

رشت - رئیس سازمان مدیریت و برنامه و بودجه گیلان با اشاره به بررسی ۶۳ پروژه اقتصاد مقاومتی برای امسال، گفت: از این تعداد ۴۱ پروژه امسال در گیلان اجرا خواهد شد.

به گزارش بازار، به نقل از سازمان برنامه ریزی گیلان، محمد علی محمدی در جلسه شورای برنامه ریزی استان با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ از سوی مقام معظم رهبری به نام «جهش تولید»، اظهار کرد: برای تحقق شعار امسال نیازمند عزم جدی و مشارکت همگانی هستیم.

وی در ادامه به اقدامات خوب انجام شده در حوزه پروژه‌های اقتصاد مقاومتی در سال گذشته اشاره کرد و گفت: در سال گذشته ۱۸ پروژه به همراه ۵۳ زیر پروژه در حوزه اقتصاد مقاومتی گیلان تعریف شده است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی گیلان گفت: بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته میانگین پیشرفت فیزیکی این پروژه را ۶۵ درصد است.

وی با بیان اینکه پروژه‌های در حوزه پسماند، سدهای لاستیکی، آبخیزداری کمترین پیشرفت فیزیکی را داشته‌اند، گفت: سه پروژه اقتصاد مقاومتی در گیلان ۱۰۰ درصد پیشرفت داشته که مربوط به حوزه کشاورزی است.

محمدی با اشاره به اینکه برای امسال در حوزه پروژه‌های اقتصادی مقاومتی ۶۳ پروژه مورد بررسی قرار گرفت، ادامه داد: از این تعداد ۴۱ پروژه تصویب شد که در سال «جهش تولید» در استان گیلان اجرایی می‌شود.

کد خبر: ۱۱٬۲۵۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha