شبکه رایزنان بازرگانی فعال می‌شود
رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران:

شبکه رایزنان بازرگانی فعال می‌شود

پیمان‌پاک، رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران گفت: شبکه رایزنان بازرگانی را با همکاری بخش خصوصی و کارمندان محلی فعال خواهیم کرد.

به گزارش بازار، علیرضا پیمان‌پاک در نشست هیات نمایندگان اتاق بازرگانی ایران گفت: اصلاح ساختار سازمان توسعه تجارت و اصلاح ساختار صندوق توسعه تجارت را در دستور کار داریم.

معاون وزیر صمت با بیان این که اولویت‌های صادراتی کشور در قالب یک نقشه راه تعیین شده است، گفت: نقشه راه توسعه صادرات کشور با در نظر گرفتن اولویت‌های کالایی، چالش‌ها، الزامات و کشورهای هدف نهایی شده که به زودی ابلاغ خواهد شد ضمن اینکه ما به عنوان دولت پشتیبانی‌های لازم را به خصوص در حوزه زیرساخت‌ها برای اجرای کامل نقشه انجام خواهیم داد.

مسیر جدید ترانزیت به ارمنستان را فعال کردیم
وی با بیان اینکه در حوزه حمل و نقل دریایی، ۶ خط کشتیرانی راه‌اندازی خواهیم کرد، افزود: مسیر جدید ترانزیت به ارمنستان را با کمک فعالان اقتصادی کشور فعال نمودیم و کارگروه و کمیته ویژه برای توسعه صادرات تشکیل دادیم.

کد سوئیفت را در روسیه فعال کردیم
رئیس کل سازمان توسعه تجارت با بیان اینکه حل مسائل مالی توسعه صادرات را در دستور کار داریم، اضافه کرد: کد سوئیفت را در روسیه فعال کردیم و در ونزوئلا نیز این کد فعال خواهد شد.

برنامه‌ها مبتنی بر نظارت تجار و اتاق است
پیمان پاک گفت: نهایی شدن پیمان اوراسیا را به صورت جدی دنبال می‌کنیم و این موضوع باید در ۶ ماه کاری عملیاتی شود.

کد خبر: ۱۱۲٬۵۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha