۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳
۶۰ درصد از واحدهای مسکونی شهرهای کوچک مقاوم سازی شدند
نماینده مقام معظم رهبری در بنیاد مسکن:

۶۰ درصد از واحدهای مسکونی شهرهای کوچک مقاوم سازی شدند

سمنان- نماینده مقام معظم رهبری در بنیاد مسکن گفت: خوشبخانه تا کنون نزدیک به ۶۰ درصد از واحدهای مسکونی شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر، بهسازی و مقاوم سازی شده است.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری سمنان، حجت الاسلام حسین روحانی نژاد  در دیدار با استاندار سمنان با بیان اینکه بهسازی و مقاوم سازی مسکن روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر و همچنین بازسازی واحدهای خسارت دیده از حوادث و بلایای طبیعی از وظایف این بنیاد است، ابراز کرد: خوشبختانه تا کنون نزدیک به ۶۰ درصد از واحدهای مسکونی شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر، بهسازی و مقاوم سازی شده است.

وی با بیان اینکه مشارکت بنیاد مسکن در طرح‌های ملی عمرانی دولت، همچون طرح جهش مسکن از اقدامات این بنیاد است، ابراز کرد: در افق ۱۴۱۰، جشن پایان بهسازی واحدهای مسکونی را برگزار خواهیم کرد.

رئیس شورای عالی بنیاد مسکن کشور با بیان اینکه بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، بیش از ۴۲ ایستگاه تولید مصالح ساختمانی دارد، گفت: اجرای طرح هادی در روستا باید با پیوست فرهنگی باشد.

استاندار سمنان نیز با بیان اینکه  بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مولود انقلاب اسلامی و از نهادهای فعال کشور است، گفت:  این نهاد در ابعاد مختلف از دور ترین نقاط روستایی تا برخی شهرها اقدامات ماندگاری را به انجام رسانده است.‌

سید محمد رضا هاشمی با اشاره به اینکه یکی از آثار و برکات ناشی از وجود نماینده مقام‌ معظم رهبری در بنیاد مسکن ، وجود روحیه جهادی و انقلابی در این مجموعه است، ابراز کرد: اجرای طرح هادی در روستا نباید موجب نابودی بافت قدیمی آن شود.

کد خبر: ۱۱۲٬۵۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha