۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۳
پهنای باند اینترنت شهرک صنعتی دهگلان افزایش یافت
مدیر مخابرات منطقه کردستان:

پهنای باند اینترنت شهرک صنعتی دهگلان افزایش یافت

سنندج – مدیرمخابرات منطقه کردستان از افزایش پهنای باند شهرک صنعتی دهگلان در راستای توسعه و تقویت فعالیت های ارتباطی آن خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بازار و به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت با اشاره به اینکه ایجاد و توسعه زیرساخت های دیتا با هدف ارائه خدمات مطلوب به مشتریانِ کلان یکی دیگر از استراتژیهای منطقه است، از افزایش پهنای باند اینترنت شهرک صنعتی در شهرستان دهگلان به میزان پنج برابر خبر داد.

وی افزود: با توجه به اینکه در عصر حاضر تمام کارها و پروژه های مختلف در تمام حوزه ها IP محور گشته اند و نیازمند بسترهای دیتا با کیفیت مطلوب و مناسب هستند ارائه این بستر با کیفیت بالاتر در دستور کار مخابرات منطقه قرار گرفته است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان با اشاره به این مهم که در شهرک صنعتی دهگلان کارگاه ها و کارخانه های متعددی در حوزه تولید و فرآوری محصولات مختلف تاسیس شده اند، اظهار داشت: مخابرات منطقه کردستان با رعایت استانداردهای موجود، خدمات و سرویس های مخابراتی را با کیفیت مطلوب و چشمگیر در این شهرک ارائه می نماید.

وی با اشاره به اینکه در شهرک‌های صنعتی، مسائل مهمی همچون ارتقاء سطح تکنیک و فناوری دستگاه ها و خطوط تولیدی نیازمند بستر دیتا هستند، اضافه کرد: مخابرات منطقه کردستان با تامین تجهیزات و امکانات لازم نسبت به توسعه پهنای باند اینترنت در شهرک صنعتی دهگلان از ۲۰ مگ به ۱۰۰ مگ یعنی معادل پنج برابر اقدام کرده است.

حکمت با بیان این مهم که وجود شهرک‌های صنعتی در کردستان عامل مهمی برای جذب سرمایه‌گذار است، افزود: مخابرات منطقه با ارائه خدمات و ایجاد زیر ساخت های مخابراتی در این راه که مسیر توسعه اقتصادی استان و حتی کشور تلقی می شود از هیچ تلاشی دریغ نمی ورزد.

مدیر مخابرات منطقه کردستان یادآور شد: پس از اجرای این عملیات در شهرک صنعتی دهگلان، رضایتمندی بیش از پیش مشتریان حاصل شده است و خدمت رسانی خوبی به مشترکین ارائه می شود.

وی بیان کرد: در حاضر تمام شهرک های صنعتی فعال در استان کردستان به منظور جلب رضایت مشتریان کلان و پاسخگویی به نیازهای ارتباطی آنان، مجهز به فناوریهای نوین و خدمات مخابراتی هستند.

کد خبر: ۱۱۲٬۳۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha