به بهانه‌های مختلف بازار را با گرانی روبه‌رو می‌کنند
مدیرکل تعزیرات حکومتی شهر تهران:

به بهانه‌های مختلف بازار را با گرانی روبه‌رو می‌کنند

اسفنانی، مدیرکل تعزیرات حکومتی شهر تهران معتقد است رسالت قانونی تعزیرات که برخورد با متخلفان است، همواره جوابگو نیست و اعتراض مردم نسبت به گرانی و گران فروشی به حق است.

به گزارش بازار، محمدعلی اسفنانی با اشاره به اینکه افزایش قیمت ها قابل پیش بینی هست و توانِ برنامه ریزی شدن دارد، گفت: چندی پیش بارندگی اتفاق افتاد و طی یکی دو روز، ارسال بار از محلِ تولید به تهران با وقفه رو به رو شد و در ادامه افزایش قیمت را تجربه کردیم.

وی معتقد است نهادهای ذی ربط تعزیرات را چندان دخیل نمی کنند و قیمت ها و نرخ گذاری ها در ستاد تنظیم بازار که تعزیرات زیر مجموعه ای از آن است، مطرح نمی شود.

اسفنانی ادامه داد: ما نقشی در عرضه و تقاضا نداریم ولی اخیرا با شروع کار وزارت دادگستری، مجموعه ای به نام کمیته و کارگروه تنظیم بازار تشکیل شده است و سه وزارتخانه دادگستری، صمت و جهاد را در دل خود دارد و جلساتی مثمر ثمر داشتیم که مدیریتی یکپارچه در پی آن، اتفاق افتاد.

وی در عین حال تاکید کرد: مردم حق دارند چون هر بار به بهانه ای شاهد افزایش قیمت کالاها هستند. در این بین رسالت قانونی تعزیرات که برخورد با متخلفان است، همواره جوابگو نیست و توزیع در بازار باید جدی گرفته شود.

کد خبر: ۱۱۲٬۲۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha