۲۴ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰
برون سپاری خدمات دریایی تقویت می‌شود
معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی:

برون سپاری خدمات دریایی تقویت می‌شود

اسلامی، معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: با وجود تحریم و کرونا، این سازمان در پایداری فعالیت بنادر و حمل‌ونقل دریایی کشور، خوش درخشید.

به گزارش بازار به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی، جلیل اسلامی، معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی گفت: در ورود و خروج کشتی‌ها و خدمه به بنادر کشور، برگزاری آزمون‌های دریانوردی و اعطای گواهینامه‌های کشتی و دریانوردان هیچ خللی وارد نشده است.

اسلامی با بیان اینکه برون سپاری خدمات دریایی فرآیندی است که از سال‌های گذشته شروع شده و با انجام برون سپاری عملیات لایروبی، در سال جاری، طرح برون سپاری یدک کشی را نهایی و اعلام خواهیم کرد، افزود: برون سپاری خدمات دریایی با دقت و قوت پیگیری می‌شود.

وی تصریح کرد: ساماندهی شناورهای بدون هویت و انضباط بخشی به ترددهای دریایی از جمله کارهای مهم در حوزه دریایی است که در این حوزه ۱۵۰۰ فروند شناور بدون هویت، شناسایی، هویت دار و ثبت شده است.

معاون امور دریایی سازمان بنادر و دریانوردی ارتقای سطح ایمنی دریایی و دریانوردی را از جمله موضوعات مهم عنوان کرد و از به روزرسانی جرایم قانون حفاظت از دریاها و رودخانه‌های قابل کشتیرانی و تهیه مقدمات پوشش کامل ارتباطات دریایی در آب‌های کشور خبر داد.

وی با تأکید بر ارتقای خدمات به ذی نفعان و حذف فرآیندهای دستی و مکانیزاسیون خدمات دریایی، گفت: انتظار این است که کیفیت ارائه خدمات دریایی را ارتقا دهیم.

اسلامی انجام به موقع بازرسی از کشتی‌های تحت پرچم و خارجی، بر اساس الزامات ملی و بین‌المللی؛ طراحی و اجرای سازوکار نظارت بر صنایع ساخت و تعمیر شناورها و مدیریت سوخت‌رسانی به شناورهای خدماتی را از جمله اقدامات صورت گرفته در حوزه عملیات دریایی برشمرد.

کد خبر: ۱۱۲٬۲۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha